Aviseringar
Rensa alla

kan inte få ur dessa tankar ifrån huvudet


Ämnesstartare

Hej mitt ex Gjorde slut med mig för en månad sedan efter 3.5års förhållande. Mitt problem är att jag kan se som en film om och om igen att mitt ex ha sex med en ny kille från hångel till fullt sex. När jag tänker på detta blir jag helt rasande och kan nästan slå sönder saker. Känner inte igen mig själv då jag aldrig haft detta beteende förut.

varför tänker jag på det hela tiden ? är det svartsjuka eller vad kan det vara. Egendomskänsla? blir tokig på att se det i huvudet hela tiden att hon gör saker som hon och jag gjorde och att hon kommer göra saker med en ny.


   
Citera
Ämnesstartare

volvobil:

varför tänker jag på det hela tiden ?

För du saknar att slå henne?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

För du saknar att slå henne?

? har aldrig rört en kvinna med våld


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

volvobil:

? har aldrig rört en kvinna med våld

Jo men tjena!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wife beater.


   
SvaraCitera

värdelösa svar 🙁 hmm. det är nog en av dessa processer som tar dig igenom detta att komam över henne. det kan ta olika lång tid för olika människor och olika förhållanden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yesyesknark:

värdelösa svar 🙁 hmm. det är nog en av dessa processer som tar dig igenom detta att komam över henne. det kan ta olika lång tid för olika människor och olika förhållanden.

tack för ditt svar här vänder man sig till folk för att få råd och hjälp och så blir man anklagad för saker när man är som sårbarast. tack för ditt seriösa svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=265249&page=1#9867206

Finns tråd om exakt samma problem, du råkar inte ha två användare?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera