Aviseringar
Rensa alla

kan inte glömma han 🙁


Ämnesstartare

Gjorde slut med en kille för snart två år sedan, eller egentligen så var det han som gjorde slut men det va jag som tog upp ämnet.

Iallafall, så va ja så jävla kär i honom och är fortfarande, i somras så hade han fått höra från min syrra att ja fortfarande hade känslor för honom så han frågade mig om det stämde och ja sa ja jag gillar fortfarande dig. Han sa då att han ville träffa mig och se om han kände samma sak

vi träffades en dag på sommarlovet och vi strulade.
dagen efter så frågade ja va han kände och han sa att han inte visste men att han saknade mig.

Vi träffades ngra veckor senare igen, jag kände mig verkligen inte bekväm i hans sällskap utan ville helst bara åka hem. Men iaf så hade vi sex.

ngra veckor efter det så festade ja med en kompis och frågade han rakt ut, vad han verkligen kände , att han va tvungen att säga sanningen för ja pallade inte vänta längre.

då sa han att han saknade mig men att han inte trodde att de skulle funka mellan oss, han sa också förlåt och att han inte ville göra mig lessen. jag blev såklart skit lessen och förbannad, och sen dess har jag varit ett totalt svin mot honom.

Jag kan inte glömma honom, tänker på han varje dag och skriver nästan med han varenda dag, men efter varje gång vi snackat så blir jag så jävla förbannad så ja knappt vet vad jag ska ta mig till, ja vill inte älska honom, vet fan inte va ja ska göra , hjälp 🙁 [cry]


   
Citera

Umgås med dina vänner, skaffa en hobby eller en ny partner att gräva ner dig i. Ett annat tips är också att sluta prata med honom varje dag om det sårar dig så.


   
SvaraCitera
smisk

Försök bara utesluta honom så mycket du kan ur ditt liv. Det kan vara svårt, men dölj honom på facebook, ta bort gamla sms och allt sådant. Ju mindre du ser av honom, ju mindre du pratar med honom, desto mindre kommer du sakna honom tillsist [y]


   
SvaraCitera

tjejennn:

Jag kan inte glömma honom, tänker på han varje dag och skriver nästan med han varenda dag,

Tror problemet ligger här, det är ungefär som att man ska sluta röka men varje dag måste man ta några bloss, du matar din begäran efter honom.
Skaffa ett intresse eller börja gilla någon annan, skit i honom han gillar dig inte ändå, du gör ingen genetisk match med hans gener, hans hjärna producerar inte rätt kemikalier, ni är bara vänner..
fatta.
skit i den nooben, spendera din tid på någonting annat.


   
SvaraCitera

kan inte glömma något utav mina ex, kks, förälskelser osv.
Ofta man vaknar upp en morgon och aldrig har hört talas om den där torbjörn som du för ett år sen blev rövknullad av?
Dåe man ju senil eller något.

*dryg*


   
SvaraCitera

Radera honom från ditt liv.


   
SvaraCitera

Kan inte annat än att hålla med ett flertal andra i den här tråden. RADERA. Jag tror att det blir bäst för dig.


   
SvaraCitera

försök hitta en annan kille att lägga ner tiden på. Och sluta skriva till honom. Good luck hun <3


   
SvaraCitera

Sluta skriv med honom. Vet att det är svårt att sluta höra av sig till någon man tycker om, men..vad händer annars? Ska du fortsätta ha det såhär? Det kommer nog inte sluta göra ont förrän du slutar ha någon kontakt med honom. Det är vad jag tror.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okey, tack allihopa för tipsen , får försöka göra det 🙂


   
SvaraCitera