Aviseringar
Rensa alla

Kan inte glömma henne


Ämnesstartare

Nu är det så att jag och en tjej var till 99% tillsammans, jag var/är helt fäst vid henne men den senaste tiden han har varit så ointresserad så jag frågade ifall det typ var över mellan oss, hon svara vet inte. Då fråga jag varför har du blivit så ointresserad, hon svarade att hon inte kunde berätta allt och att hon bara var tvungen att fokusera på skolan och hennes sport, och hon ville inte berätta varför. Så jag skrev synd att det var tvungen att sluta på det här sättet och att jag hade hoppats på något helt annat. Hon svarade då typ förlåt men jag har det lite jobbigt just nu och jag hoppas du förstår. Så jag svarade jag förstår och då var det end of that conversation. Men problemet nu är att jag kan fan inte sluta tänka på det vi gjort även under en sån kort tid. Jag fattar inte hur hon bara kan ge upp något hon kämpat för länge( hon är det som tog initiativet). Jag är så jävla förvirrad och ledsen. Jag är bara 15år men det är så svårt när hon var min första riktiga crush. Bara av att se hennes profilbild i newsfeedet på fb får mig börja tänka på henne. Det här är väldigt jobbigt för mig, har somnat sent varje kväll och jag vill bara radera mitt minne av henne ur mitt liv. Hur fan ska jag "glömma" henne, sluta tänka på henne? Vi går även på samma skolan så det blir ju att jag påminns av henne varje skoldag.  Det har gått en vecka sen detta hände och jag har då knappast tänkt på henne mindre. 


   
Citera

Som snubbe får man tyvärr inte gråta över såna här saker. Man up och visa att du klarar dig utan henne.


   
SvaraCitera

skaffa nya tjejer så glömmer du henne


   
SvaraCitera

lordius: Bara av att se hennes profilbild i newsfeedet på fb får mig börja tänka på henne.

Ta bort henne därifrån så slipper du se. Vill du inte vara otrevlig så kan du ju förklara varför.


   
SvaraCitera

Stekaren:
Som snubbe får man tyvärr inte gråta över såna här saker. Man up och visa att du klarar dig utan henne.

Får man visst.


   
SvaraCitera

Du är 15 och grinar nu, när du är runt 30 har säkert den här historien hunnit upprepa sig så många gånger att du kommer bara, jaha. Livet är såhär, låt tiden gå bara, ta lärdom. Du kommer ha igen det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:
Du är 15 och grinar nu, när du är runt 30 har säkert den här historien hunnit upprepa sig så många gånger att du kommer bara, jaha. Livet är såhär, låt tiden gå bara, ta lärdom. Du kommer ha igen det.

skrev aldrig att jag grina :3 skrev bara att jag tycker det är jobbigt och är väldigt ledsen över det, man kan vara ledsen utan att gråta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:
skaffa nya tjejer så glömmer du henne

svårt att bara hitta en tjej så där som man gillar , im aint a player 😉


   
SvaraCitera

lordius: skrev aldrig att jag grina :3

Är inte grina att vara ledsen då? 


   
SvaraCitera

lordius:

svårt att bara hitta en tjej så där som man gillar , im aint a player 😉

det kryllar med tjejer överallt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Är inte grina att vara ledsen då? 

när vi ändå har svenska lektion om innebörden av ordet ledsen så  http://www.1177.se/Norrbotten/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Att-vara-ledsen/  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mahalageasca:

det kryllar med tjejer överallt?

lol


   
SvaraCitera

lordius:

skrev aldrig att jag grina :3 skrev bara att jag tycker det är jobbigt och är väldigt ledsen över det, man kan vara ledsen utan att gråta

Gråter du inte då?

lordius:

svårt att bara hitta en tjej så där som man gillar , im aint a player 😉

Mm, du får nog sikta på att bli det. Tjejer gillar tuffa killar, alfahannar. Du är för mesig uppenbarligen men frukta inte... Du är ung och om du håller dig till mig...då kan jag göra en riktig alfahanne av dig.


   
SvaraCitera

lordius:

när vi ändå har svenska lektion om innebörden av ordet ledsen så  http://www.1177.se/Norrbotten/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Att-vara-ledsen/  

Här nere i de nordligaste delarna av Småland har vi nog definitionen av att grina, gråta och vara ledsen är samma sak.


   
SvaraCitera

S3ON:

Här nere i de nordligaste delarna av Småland har vi nog definitionen av att grina, gråta och vara ledsen är samma sak.

Inte i denna delen av Småland, här är gråta, grina och ledsen olika saker. Typ gråta är när det rinner tårar ur ögonen, grina är när man blir tjurig och sur som en femåring och ledsen när man är nere deppig men behöver ej betyga gråta.


   
SvaraCitera