Aviseringar
Rensa alla

Kan inte hitta honom?!


Ämnesstartare

Jag vänder mig till er i ren desperation!
Förra veckan kom det en ComHem försäljare till oss, skulle gissa att han var i 18-års åldern, och vi flörtade lite. Jag vet att han heter Robin och jag trodde att det skulle vara enkelt att bara leta upp honom på Facebook, men så blev det inte.. någon som vet om man skulle kunna få reda på hans efternamn av själva ComHem? Någon som vet hur man ska få tag på honom?

Jag lovar, jag är inte stalker..


   
Citera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en stalker*


   
SvaraCitera

amen gu så sött. ring comhem och lämna ditt mobilnummer, så kan han ringa upp ifall han vill (och ifall dom fattar vem han är dvs).


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

hamnat i liknande situation. ringde till företaget i fråga, frågade runt en massa, fick namn och nummer. enkelt! men räkna med lite skratt etc från de som hjälper dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det var jag. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan man falla för en jävla försäljare.. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur skulle det vara lätt att hitta någon med ett sådant vanligt förnamn?? Skillnad om han hetat typ Rosenknopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

hamnat i liknande situation. ringde till företaget i fråga, frågade runt en massa, fick namn och nummer. enkelt! men räkna med lite skratt etc från de som hjälper dig.

Haha ska testa det om jag vågar! Men kan det inte vara lite skillnad med ComHem? Jag menar att dom kan väl inte ha koll på exakt alla som jobbar i hela Sverige, eller? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vickitickitoria:

Jag menar att dom kan väl inte ha koll på exakt alla som jobbar i hela Sverige, eller? 🙂

De lär väl ha något personalregister av något slag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag valde det lite lättare (och mindre pinsamma) sättet och mejlade ComHem. Hoppas på svar! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch vad jag känner mig fjortisaktig.. hoppas ni har tålamod med mig!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Vickitickitoria:

Haha ska testa det om jag vågar! Men kan det inte vara lite skillnad med ComHem? Jag menar att dom kan väl inte ha koll på exakt alla som jobbar i hela Sverige, eller? 🙂

de har helt garanterat register på sina anställda. om du sedan får ta del av dem är väl sin sak. men låt jättesöt och flickig så ska det nog gå bra!!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Vickitickitoria:

Jag valde det lite lättare (och mindre pinsamma) sättet och mejlade ComHem. Hoppas på svar! 😀

räkna ej med svar!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

ringringringring


   
SvaraCitera