Aviseringar
Rensa alla

kan inte installera a-patch [n]


Ämnesstartare

programmet som gör att man kan ha flera msn samtidigt. datorn tror att messenger är igång, men det är det inte!! [mad]

namnlös.JPG

namnlös.JPG


   
Citera
Ämnesstartare

ctrl + shift + esc > avsluta process @ msn...


   
SvaraCitera
Åtta

Eller så kan du ladda ned en klient som kan ha flera konton inloggade samtidigt, t.ex. Pidgin


   
SvaraCitera
sincan

Åtta:

Eller så kan du ladda ned en klient som kan ha flera konton inloggade samtidigt, t.ex. Pidgin

Ja, eller så struntar du i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McAn:

ctrl + shift + esc > avsluta process @ msn...

du tror alltså inte att jag vet hur man stänger ner msn? om du kollar lite noggrannare på bilden så ser du att det är hur avstängt som helst [tired]

Åtta:

Eller så kan du ladda ned en klient som kan ha flera konton inloggade samtidigt, t.ex. Pidgin

kolla bifogad bild [n]

sincan:

Ja, eller så struntar du i det.

varför?

namnlös.JPG


   
SvaraCitera
Åtta

lebbish:

kolla bifogad bild [n]

Skumt. Har aldrig hänt när jag installerat Pidgin i Windows. Dock har jag ingen aning om vad problemet beror på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Skumt. Har aldrig hänt när jag installerat Pidgin i Windows. Dock har jag ingen aning om vad problemet beror på.

förstår du dig på problemet med a-patch då?


   
SvaraCitera
Åtta

lebbish:

förstår du dig på problemet med a-patch då?

Nepp. Använder sällan Windows, och ännu mer sällan Windows Live Messenger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Nepp. Använder sällan Windows, och ännu mer sällan Windows Live Messenger.

det gick när jag skaffade mig administrativ behörighet, så du kan ta bort tråden nu [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

lebbish:

det gick när jag skaffade mig administrativ behörighet, så du kan ta bort tråden nu [smile]

Det är inte riktigt så vi rullar här på UM. Vi låter istället tråden vara kvar så att andra med samma problem kan få ta del av din lösning.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera