Aviseringar
Rensa alla

kan inte komma på någon bra rubrik


Ämnesstartare

Jag är en kille på 17 år, Jag har aldrig haft en flickvän i hela mitt liv,
har haft sex med en nära tjejkompis (flertal gånger) men inte numera, nu har hon en pojkvän.
Jag är trött på att vara ensam, faktum är, att jag är rent ut sagt depremerad, det är vid mer än ett tillfälle jag har med tårar i ögonen hållit ett rakblad mot handleden och önskat att få slut på detta (är inget emo, och skulle nog aldrig ta självmord på riktigt, I want to go down fighting) några av er kanske inte vet hur det känns, andra kanske vet precis vad jag talar om, det är väldigt svårt när man känner sig ensam, oälskad och obetydlig.
allt jag önskar är att få ha någon att hålla om när jag känner mig ensam en dag, någon att kyssa i nacken innan hon hinner se att jag är bakom henne, någon somm kan berätta för mig att jag betyder nått för den, någon som jag kan älska och bli älskad av.
Jag vet att det finns fler med samma problem som jag, eller som har haft samma problem, ni som har detta problemet, skriv till mig, så vet jag att det finns dom som förstår mig, ni som inte längre har detta problemet, skriv och berätta hur ni blev av med det.

vill tacka alla som tagit sig tid att läsa detta och tack igen om ni lämnar en kommentar.

Mvh JJ [love]

DSC00024.JPG


   
Citera

vilken gullig kille du verkar vara, måste ju vara alla tjejers favorit[blush]


   
SvaraCitera

Jag får en känsla, vad får jag för känsla, kan inte komma på namnet. Ehm, vänta......


   
SvaraCitera

Haha..upp-o-nervänt kors [zzz]


   
SvaraCitera

Aw. [sad]


   
SvaraCitera

Om du inte hade haft det så hade du fått min sympati


   
SvaraCitera

Darth:

.

Jag blev tillsammans med mitt ex när jag var 18år och det var helt klart värt all den väntan, just nu (över 1år sen sedan det tog slut) känner man så som du gör nu, dock långt ifrån alltid, men vissa dagar blir det för mkt.

Men fokusera på dig själv, lära känna dig själv nu när du har tiden. lägg ner tid på dig själv helt enkelt. det är inte så bra att gå in i ett förhållande om man inte vet vad man vill med sitt liv eller är osäker på sig själv. kan sabba en hel del faktiskt.

försök att tänka på annat när tankarna kommer, umgås med polarna. tjejen kommer när det är dags sen 🙂


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Jag blev tillsammans med mitt ex när jag var 18år och det var helt klart värt all den väntan,

Du kunde haft samma sak utan väntan

tänk på det innan du predikar :Pp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Haha..upp-o-nervänt kors

Wanking BC:

Om du inte hade haft det så hade du fått min sympati

Jag tycker inte att du bör hänga upp dig på det, jag är inte en elak satanist

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kebu12:

vilken gullig kille du verkar vara, måste ju vara alla tjejers favorit

Haha, jovisst, om det hade vatt såväl hade jag inte haft detta problemet
men tack för de fina orden[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Tror dig när du slutar offra spädbarn

hahaha... gissa vems själ jag ska förbanna inatt [badgrin]
nädu... skulle aldrig kunna gör nått ont mot en mindra varelse
(min kattunge ligger och sover på min mage medans jag skriver detta facktiskt[love]


   
SvaraCitera

Lägg av med de korkade kommentarerna [zzz]


   
SvaraCitera

Wanking BC:

upp-o-nervänt kors

Äsch han menar det säkert som ett Petruskors och det är ju fint.[smile]


   
SvaraCitera

LightInDarkness:

Lägg av med de korkade kommentarerna [zzz]

Ehh, okej snällt att hacka på honom när han vill ha hjälp [confused]


   
SvaraCitera

Imoon:

Äsch han menar det säkert som ett Petruskors och det är ju fint.

[bigsmile]

Ending Jon:

Ehh, okej snällt att hacka på honom när han vill ha hjälp

Hahahaha, irl skratt

Älskar dig Jon [love][love]


   
SvaraCitera

17 år är ingenting för övrigt. Jag är 22 och har inte haft någon flickvän så du kan ju komma tillbaka då.


   
SvaraCitera