Aviseringar
Rensa alla

kan inte komma på någon bra rubrik


Vi är alla trötta på att vara ensamma. Det här är internet, ingen är lycklig här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

17 år är ingenting för övrigt. Jag är 22 och har inte haft någon flickvän så du kan ju komma tillbaka då.

jag sympatiserar med dig, men som du säkert förstår så känns det jobbigt för mig även om jag bara e 17 bast, jag tycker att man inte bör jämnföra sina egna problem med andras för att få dem att verka mer eller mindre betydelsefulla, det som är en big deal för en själv är kanske inte det för någon annan, det är inte hämskt att tycka synd om sig själv, jag förväntar mig inte att du ska tycka synd om mig, men däremot förväntar jag mig att du ska respektera det jag skrivit.
tack för att du skrev iallafall, jag kanske har missupfattat vad du menade med vad du skrev, men detta jäller även alla andra som ska klanka ner på det jag skrivit

och en sak till, ni som ska skrivi hur ful jag e på bilden eller fråga om jag e kille eller tjej bara för att jävlas, behöver inte skriva något alls.


   
SvaraCitera

Darth:

det som är en big deal för en själv är kanske inte det för någon annan,

Jag är bara så trött på alla "Buhu, det är så synd om mig. Jag är snart 18 och har inte haft sex eller någon flickvän än." Det är normalt ffs.

Darth:

det är inte hämskt att tycka synd om sig själv

Att tycka synd om sig själv är jävligt emo och jävligt fjantigt. Det är många som är i din situation, men de skapar inte gnälltrådar på internet för det.


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Hahahaha, irl skratt

Älskar dig Jon [love][love]

[wink][cool]


   
SvaraCitera

Vet vad du pratar om. Jäkligt jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

Jag är snart 18 och har inte haft sex eller någon flickvän än." Det är normalt ffs.

jasså? ok, jag vet inte vart du bor där det är normalt, men i mitt område/ klass/ stad så är egentligen 97,3% över 15 i ett förhållande

Uranus:

Att tycka synd om sig själv är jävligt emo och jävligt fjantigt

nope. det är inget fel att tycka synd om sig själv, det personen som är mäst betydelse full för en är sigsjälv, altså: det du känner är vicktigt är vicktigt

och btw, du tycker kanske att detta är fjantigt, andra gör nog inte det, du har rätt till din åsikt, men du behöver inte yttra den här om allt du ska säga e hur fjantig, barnslig och emo jag e som skriver sådant här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För i helvete. Cut him some slack!

Sure, många har samma problem... Jag är också 17 år. I somras så träffade jag en tjej helt slumpmässigt. Det kändes så jävla bra, då hon gillade mig och jag henne. Folk har aldrig visat intresse för mig innan. Vi blev ett par, ett underbart par. Jag kände mig på topp, och mitt (annars dåliga) självförtroende låg på topp. Jag älskade henne så brutalt mycket. trodde inte det gick. Efter 8 veckor tillsammans, så crashar hela kompaniet. vi behöver inte gå in på vad som hände och inte hände, men hon gjorde slut med mig och gjorde mig jävligt illa, förvirrad.

Det var lite mer än en månad sen nu och jag känner mig fortfarande förvirrad och värdelös. Även runt mina vänner kan jag känna mig enormt ensam och vilse liksom. Tiden med henne var den bästa i mitt liv, men jag önskar nästan att jag aldrig träffat henne. Hon hade ny pojkvän efter mindre än 3 veckor och som jag sa, så har hon gjort mig illa, men jag bryr mig fortfarande om henne, drömmer om henne på nätterna och tänker konstant.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt. Men jag förstår dig till hundra procent. Ändra inte på dig själv. Försök bara stärka ditt självförtroende. Du kommer hitta din flicka när du minst anar det 🙂 och förhoppningsvis så funkar det bättre än för mig. 🙂

"Du är inte ensam, du är bara envis" - bob hund.

lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack Macro, titta här folk, detta e en bra kommentar.

inga fler kommentarer som uranus eller wanking bc's


   
SvaraCitera

Darth:

Jag är en kille på 17 år, Jag har aldrig haft en flickvän i hela mitt liv,

Hej jag har väl det som dig fast jag orkar knappt bry mig längre, jag blir bara knäpp om jag tänker för mycket på jag vill och behöver, jag ger det hela ett tag till sen sticker jag nånstans bort, långt åt helvete.

Men tänk på en sak att i hela dit liv kommer du förändras som människa. Du kommer inte alltid ha dit långa hår som du har, du kommer inte alltid ha samma inställning till livet och vänner som du har när du är 17.
Även tjejerna i din omgivning kommer förändras. Och en kille som har haft skit lätt få tjejer från 15-20 kan få verkliga problem senare i livet, medans du kanske kommer vara alla kvinnors dröm när du blir äldre och det är ju det som räknas?
Ungdomar har en ganska felaktig bild av livet och en felaktig bild av kärlek och förhållande. Försök att inte hänga upp dig på något även om de är en stor smärta att vara ensam. Lycka till


   
SvaraCitera

Darth:

jasså? ok, jag vet inte vart du bor där det är normalt, men i mitt område/ klass/ stad så är egentligen 97,3% över 15 i ett förhållande

Bor du i en jävligt liten stad eller? Med tanke på att du verkar känna 97,3% av befolkningen. Sen är det normalt om man tittar på hela Sverige.

Darth:

och btw, du tycker kanske att detta är fjantigt, andra gör nog inte det, du har rätt till din åsikt, men du behöver inte yttra den här om allt du ska säga e hur fjantig, barnslig och emo jag e som skriver sådant här.

Jo, det behöver jag. Detta är ett publikt forum och du får räkna med att om du skriver här så kan du inte enbart få kommentarer som du gillar.

Just ja, ett tips till. Lär dig stava, tjejer gillar sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker du var grymt söt.. och jag är väldigt förvånad över att du inte hatf tjej [blush] Hade jag vart singel och bott där du bor hade jag nog flörtat med dig [blush]

Jag vet exakt vad du talar om.. men ibland finns bara kärleken där. Fast jag nu har ki9lle sen 1 år tillbaka så är jag fortfarande depp. men det är för att jag inte har nå bra kompisar 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrickiigStrumpa:

jag tycker du var grymt söt.. och jag är väldigt förvånad över att du inte hatf tjej Hade jag vart singel och bott där du bor hade jag nog flörtat med dig

[love][blush] tack, det värmde verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darth:

tack, det värmde verkligen

[blush]


   
SvaraCitera

Darth:

det är väldigt svårt när man känner sig ensam, oälskad och obetydlig.

Jag känner mig inte oälskad, och inte obetydlig heller, men helt jävla ensam känner jag mig. Och det trots att jag har människor omkring mig som älskar mig väldigt mycket. Men jag har ingen vän, jag behöver en vän.

[sad][love]


   
SvaraCitera