Aviseringar
Rensa alla

Kan inte ladda hem apps till android..


Ämnesstartare

Jag vet inte hur det har hänt.. men av någon konstig anledning så kan jag inte ladda hem apps, när jag gör det så får jag upp ett litet kort meddelande som lyder.. Det gick inte att hämta ( appen )

vad göra? [sad]


   
Citera

Gråt!! [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Köp ny mobil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Köp ny mobil.

nehhmen.. det måste ju va något.. dessutom har mitt tagentbord blivit på koreanska helt plötsligt så det är helt omöjligt att smsa polarna [crazy]


   
SvaraCitera

Sendjil:

nehhmen.. det måste ju va något.. dessutom har mitt tagentbord blivit på koreanska helt plötsligt så det är helt omöjligt att smsa polarn

Dina kompisar får lära sig koreanska då! Men finns det ingen reset funktion?


   
SvaraCitera
Åtta

Hur och varifrån försöker du ladda hem applikationer? Vad har du för version av Android? Vad har du för mobil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hur och varifrån försöker du ladda hem applikationer?

AndroidMarket

Macktorsken:

finns det ingen reset funktion?

Jo, det borde finnas.. men har dock inte hittat den än [blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Hur och varifrån försöker du ladda hem applikationer? Vad har du för version av Android? Vad har du för mobil?

oj.. svarade visst inte på de andra frågorna
men.. jag har Sony Ericsson X10 den stora, Android 1.6
och laddar ner från Market


   
SvaraCitera

Sendjil:

Jo, det borde finnas.. men har dock inte hittat den än

Det brukar fixa allt. [smile]


   
SvaraCitera
Åtta

Sendjil:

Android 1.6

Hua! [cry]

Den troligtvis enklaste lösningen är att göra en fabriksåterställning (inte den som du gör via Settings > SD card & phone storage > Factory data reset > Reset phone). Det gör du genom att helt enkelt uppdatera den med hjälp av detta: http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice...

Var dock medveten om att allt kommer att försvinna från din telefon när du gör det. Så se till att backa upp det du vill ha kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Den troligtvis enklaste lösningen är att göra en fabriksåterställning (inte den som du gör via Settings > SD card & phone storage > Factory data reset > Reset phone). Det gör du genom att helt enkelt uppdatera den med hjälp av detta:

Nej men det behövdes inte [crazy],
jag ringde till Sony Ericssons support vet du..
och det var en kille där som hjälpte mig med detta riktigt bra.. jag hade tydligen kommit åt någon konstig knapp som gör att nedladdningen blockerades.

Men det gick att lösa genom att gå in på Inställning --> Program --> Hantera Program --> välja Market och därefter avinstallera det.
och sedan börja om på market [smile]

problem solved! Tråd kan låsas om det begärs


   
SvaraCitera