Aviseringar
Rensa alla

Kan inte lita på nån kille mer... 🙁


Vero
 Vero
Ämnesstartare

Hej! Det är så att jag inte kan lita på killar mer. Jag har varit tillsammans med en kille I två år och han har varit otrogen mot mig hela tiden. Efter det så tänker jag att alla som jag blir tillsammans med är otrogna och bråkar med dem för det så blir det slut efter några månader. Det känns att jag håller på bli psykopat 🙁 Jag mår jätte dåligt av allt det här. Just nu har jag förhållande med en kille I ett år och det känns samma sak. Jag tror att han är otrogen mot mig och vi bråkar hela tiden för det. Jag vet inte bara vad ska jag göra för jag får dåliga tankar och tanker på att ta självmord ganska ofta nuförtiden 🙁 Jag har redan försökt göra det två ganger och pratat med psykolog efter detta men det hjälpte inte alls...


   
Citera

Fråga honom? Säg som det är, säg som du skriver här till honom, tar han det fel är han inget att ha enligt mig


   
SvaraCitera

Ta ett break från killar? Lev lite liksom oså kanske du får se en annan sida från killar nån gång. Svin finns, bra killar finns också! Stay strong!


   
SvaraCitera
Kudhos

En kille är inte alla killar. Om du tröttnat, hoppa ut ur dejting scenen. Annars får du ta varje kille för vad de är och lära känna dem bättre innan ni är i ett förhållande.


   
SvaraCitera
Robler

att ha pojkvän är inget som garanterar lycka (som du nog har märkt) likaså är det VERKLIGEN inte nödvändigt för att vara lycklig. Skit i killar ett tag, vem fan behöver dem, lär dig att hitta andra grejer som gör dig lycklig, och när du känner dig bekväm med dig själv och livet så ska du se att du träffar en bra kille när du minst anar det...


   
SvaraCitera

Det verkar som du ångrar dig och har känslor, alltså ingen psykopat. Säg rätt ut att du tror att han är otrogen, du kommer ingen vart annars. Psykologer är som jeans 9/10 passar ej


   
SvaraCitera
Kudhos

Robler:
att ha pojkvän är inget som garanterar lycka (som du nog har märkt) likaså är det VERKLIGEN inte nödvändigt för att vara lycklig. Skit i killar ett tag, vem fan behöver dem, lär dig att hitta andra grejer som gör dig lycklig, och när du känner dig bekväm med dig själv och livet så ska du se att du träffar en bra kille när du minst anar det...

Kortfattat: En partner ska ju vara någon du vill dela ditt liv med, inte göra ditt liv. 


   
SvaraCitera

mbt är en bra behandlingsmetod när man har problem med relationer. 


   
SvaraCitera
Vero
 Vero
Ämnesstartare

tack för alla svar! Jag har frågat honom om han är otrogen och då sager han nej. Men han har förändrats mycket mot mig, asså han ringer mig inte alls och inte smsar heller typ... När jag är med honom så vill han knappt prata med mig 🙁 och när jag frågar honom om han kankse inte har känslor mot mig så sager han att jag har fel, att han är fortfarande samma och att han älskar mig och sånt. Så jag fattar inte bara hur jag ska bête mig nu.


   
SvaraCitera

Efter som att jag har läst den här tråden kommer jag nu att utgå ifrån att alla tjejer som någonsin har haft en pojkvän som varit otrogen mot dem tror att alla män är sådana, för det är logiskt.

Nej.


   
SvaraCitera
Vero
 Vero
Ämnesstartare

eller kanske 90% av män är såna..


   
SvaraCitera

Vero:
eller kanske 90% av män är såna..

mycket tveksam. Bara för en kille är sån betyder inte att alla behöver vara så. Finns säkert en större skara men många är faktist bra


   
SvaraCitera
Vero
 Vero
Ämnesstartare

jag hoppas det verkligen


   
SvaraCitera

 Har du varit tillsammans med en kille, så har du varit tillsammans med dom alla? En kille är inte alla killar, precis som Kudden sa. Killar är ingen homogen grupp, alla funkar olika. Finns bra, finns dåliga. Finns mellanting. 

Men ta en paus. Det kan få dig att må bättre.


   
SvaraCitera

Jag har också haft otrogna ex..det är verkligen hemskt men det finns bra killar där ute! 🙂 försök bara lita på honom, du skulle väl inte bli så glad om du blev anklagad för att vara otrogen hela tiden?


   
SvaraCitera