Aviseringar
Rensa alla

Kan inte logga ut!


Ämnesstartare

Någon mer som har problemet att de inte kan logga ut? När jag trycker på logga ut-knappen loggas jag in på nytt och det är ju inte kul. Är jag fast här nu, är min enda möjlighet att komma ut att avregistrera mig?

Jag vet att jag bara kan stänga ner webläsaren men det känns ju inte rätt, jag vill logga ut som jag alltid gjort. Missuppfatta mig inte, jag gillar er och så men jag vill verkligen inte vara inloggad här hela dagen. Snälla hjälp. [sad]

Blir lite orolig att någon gjort nåt med mitt konto, i så fall skulle jag gärna vilja veta detta så jag vet vem jag ska ogilla.


   
Citera

Samma här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Samma här.

Puh, då är jag inte ensam iaf. Då kanske jag inte behöver vara orolig för att någon levt jävel inne på mitt konto.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum X/Klotter


   
SvaraCitera

you can check out any time you like but you can never leave

[badgrin]

[badgrin]


   
SvaraCitera

Samma för mig nu. Dock lyckades jag logga ut förr, men när jag försökte logga in efter utloggning tidigare idag (med rätt lösenord) fick jag kontot spärrat-meddelandet, varpå jag fick samma meddelande var gång jag uppdaterade forumet som offline. När jag senare besökte sidan senare igen var jag inloggad...


   
SvaraCitera

Last thing I remember, I was
Running for the door
I had to find the passage back
To the place I was before
’relax,’ said the night man,
We are programmed to receive.
You can checkout any time you like,
But you can never leave!


   
SvaraCitera

jag kunde logga ut men kunde sedan inte logga in för att jag hade gjort för många försök med fel lösenord men lämnade jag sidan och kom tillbaka var jag inloggad [shake]


   
SvaraCitera

varför skulle man vilja logga ut? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag jag lyckades också logga ut nyss men sen kom jag inte in igen, men nu är jag visst här igen! [shake]

sarkasm:

varför skulle man vilja logga ut?

Måste till affären! Vill inte ha det så här. [sad]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Måste till affären! Vill inte ha det så här.

El Guaje:

Jag jag lyckades också logga ut nyss men sen kom jag inte in igen, men nu är jag visst här igen!

varför försökte du logga in igen när du hade lyckats logga ut då? [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

varför försökte du logga in igen när du hade lyckats logga ut då?

Därför att denna tråd kändes så dum när jag precis skapat den och sen 2 minuter senare var jag utloggad. [blush] Men nu kände jag mig väldigt dum som gick i fällan och fastnade här igen för nu kommer jag inte ut igen.


   
SvaraCitera

El Guaje:

Därför att denna tråd kändes så dum när jag precis skapat den och sen 2 minuter senare var jag utloggad. Men nu kände jag mig väldigt dum som gick i fällan och fastnade här igen för nu kommer jag inte ut igen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

El Guaje:

Jag jag lyckades också logga ut nyss men sen kom jag inte in igen, men nu är jag visst här igen!

Samma för mig. Jävla lagg, blir knäpp.


   
SvaraCitera

Nej, jag hade bara problem med att logga in.


   
SvaraCitera