Aviseringar
Rensa alla

Kan inte säga nej till ex?


Inte ex, men att göra slut ordentligt och få det att vara är däremot svårt (om killen är tjötig). T.ex. försökte jag göra slut massor med gånger med mitt ex, men han började alltid lipa och blev som en hundvalp och då slutade det alltid med att vi återförenades med ett hett knull. Men när jag väl har lyckats dumpa någon så håller jag tassarna borta... Är konsekvent när det väl är slut på riktigt.


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Matilda1988:

T.ex. försökte jag göra slut massor med gånger med mitt ex, men han började alltid lipa och blev som en hundvalp och då slutade det alltid med att vi återförenades med ett hett knull.

hahaha matilda dåe [blush]


   
SvaraCitera

smisk:

Jo, ex rådissar jag (Du röstade på detta alternativ)

äckel


   
SvaraCitera

smisk:

Nej, ex kan jag inte säga nej till (Du röstade på detta alternativ)

Brukar vara rätt torrt annars vanligtvis eftersom jag är så tillbakadragen av mig.


   
SvaraCitera
Åtta

smisk:

Jo, ex rådissar jag (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

smisk:

Jo, ex rådissar jag (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

smisk:

Jo, ex rådissar jag (Du röstade på detta alternativ)

X är X av en orsak liksom. Varför gå tillbaka till något som var så pass dåligt att de tog slut av en orsak va fan!


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Nebiros:

Varför gå tillbaka till något som var så pass dåligt att de tog slut av en orsak va fan!

Det behöver ju inte alltid varit jättedåligt när det tog slut, plus att man oftast kan hitta det man fastnade för från början hos personen.


   
SvaraCitera

smisk:

att man oftast kan hitta det man fastnade för från början hos personen.

Kan man nog säkert, och även hitta orskan igen varför man bröt upp...


   
SvaraCitera
Hail
 Hail

smisk:

Beror på... (Du röstade på detta alternativ)

Har jag lust tackar jag ja. Har jag det inte tackar jag nej.


   
SvaraCitera

smisk:

uppenbarligen en fysisk dragning kvar

allt som består av materia dras till varandra, således är det inget konstigt det du känner, därav anser jag att du borde skaffa en fet pojkvän, då han består av mer materia kommer det finnas en större fysisk dragning. [zzz]


   
SvaraCitera

smisk:

Beror på... (Du röstade på detta alternativ)

VAR ÄR RESULTATKNAPPEN!!!!!!!!!!![cry]

hehe.. avslöjad[cute]


   
SvaraCitera

smisk:

Nej, ex kan jag inte säga nej till (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Men det är orättvist mot honom att göra så om han fortfarande är kär i dig fattar du väl


   
SvaraCitera

jag har lite problem att saga nej till mina ex.jag menar har man vart ihop lange och var basta vanner och allt och de ar pa en sa ar det nog svart for alla.jag menar for mig ar det forst att jag inte vill sara de, for det andra ar det en fin kansla att vara wanted. men nu har jag en ny man, sa jag traffar inte mitt senaste ex sa ofta, tror inte det hade slutat sa bra for han har inte kommit over mig an och det har vart mer an ett ar.han sa tom att han tanker pa mig ibland nar han har sex med sing tjej, vilket ar natt jag inte vill veta.nasty.


   
SvaraCitera