Aviseringar
Rensa alla

kan inte see


Ämnesstartare

poop:

jo, mne dom är lite för svaga, och vill ej ha på dom idag då jag ska dra tröjor över huvudet lite här och där

hmm
tänkte mest för att se så att du har synen kvar.

poop:

vem är du förresten?

krrschh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när det blev suddigt för mig och linserna var i var det för att jag sovit med dem och har du gjort det så ta ut dem och lägg dem i linsvätska! om du har endagslinser ta nytt par!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

tänkte mest för att se så att du har synen kvar.

aha, smart!

Knarko:

när det blev suddigt för mig och linserna var i var det för att jag sovit med dem och har du gjort det så ta ut dem och lägg dem i linsvätska! om du har endagslinser ta nytt par!

har inget av det


   
SvaraCitera

Knarko:

när det blev suddigt för mig och linserna var i var det för att jag sovit med dem och har du gjort det så ta ut dem och lägg dem i linsvätska! om du har endagslinser ta nytt par!

Jag personligen har sovit med samma par linser i kring en vecka utan att taga ut dem, utan att uppleva att synen me'rom försämrats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas det släpper för dig
asaläskigt när synen fukkar ur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

asaläskigt när synen fukkar ur

tack1! jaa 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

har inget av det

använd glasögon då istället för att riskera att sabba synen än mer

Ögon i en plåthink:

Jag personligen har sovit med samma par linser i kring en vecka utan att taga ut dem, utan att uppleva att synen me'rom försämrats.

vad är det för superlinser folk här...
när jag en sommardag hade linserna i lite för länge ville de inte gå ut ur ögat sen 🙁 så kändes som att jag grävde i ögat [cry]


   
SvaraCitera

poop:

mammas blindsjukdom

Vad för någon? (Du behöver ej svara om du inte vill!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

använd glasögon då istället för att riskera att sabba synen än mer

kan jag göra det också. herregud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Vad för någon? (Du behöver ej svara om du inte vill!)

ushers syndrom


   
SvaraCitera

poop:

ushers syndrom

Verkar hemskt jobbigt. Hoppas verkligen att det inte är. Blir också nojig för dig nu.

Hälsn.
Din stalker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Verkar hemskt jobbigt. Hoppas verkligen att det inte är. Blir också nojig för dig nu.

Ja. Du behöver ej bli!1 Har nojjat över detta mycket nu, haha.

Hälsningar objektet


   
SvaraCitera

Du borde gå till doktorn och kolla upp detta. Fast det känns som att du borde fått indikationer på detta tidigare om du har samma som din mor, så det är nog lugnt där, får man hoppas.

Vet inte om det kostar att göra genetiskt test, eller hur man nu fastställer detta, men om du är ung och uppger symptom och oro kanske du får. Ba' för att stilla oron, och man vet ju inte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

symptom

jo, är nog bara fånig och nojjar..


   
SvaraCitera

poop:

jo, är nog bara fånig och nojjar..

Nä. Är inte omöjligt, tag reda på, om du vill och ids. Gott kanske noja mindre, när man har det utrett, eller så.

Helt oavsett borde du kolla upp detta. Ring någon ignorant sköterska på sjukvårdsupplysningen, bara. Någonting. Hastig synförsämring är inte bra.


   
SvaraCitera