Aviseringar
Rensa alla

Kan inte skicka meddelande till en ny vän på Facebook


Ämnesstartare

Skickade en vänförfrågan till en person för någon dag sedan, och imorse accepterade hon. Jag skrev då ett meddelande till henne senare på eftermiddagen men när jag skickade (Facebook Messenger på Android) så kom inte meddelandet upp, och inget fanns under meddelanden heller. Jag gick då in på datorn för att undersöka saken och till min förvåning så hamnade meddelandet under "Other" mappen, alltså inte självaste inkorgen. Därmed har hon inte blivit notifierad att jag skickat något.

Jag trodde då att hon kanske tog bort mig snabbt efter att hon la till mig, men hon ligger fortfarande kvar under mina vänner och jag ser att hon är online etc. Sådana saker man kan se bland "vänner" helt enkelt. Jag testade ta bort meddelandet från min "Other" mapp och skicka nytt. Samma sak händer. Nu vågar jag inte skicka igen för jag fruktar att samma sak kommer att hända.

Har googlat på problemet och ingen tycks ha/haft samma problem som jag. Vad ska jag göra? Förvirrad Facebook är mitt enda sätt att ta kontakt med henne.


   
Citera

it's just not meant to be..

kan du skriva meddelanden till andra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
it's just not meant to be..

kan du skriva meddelanden till andra?

Det går att skicka till andra. Fast grejen är att det kanske går att skicka till henne nu, bara det att jag inte vill att hon sen ser att jag spammat meddelanden tidigare. Lite ocharmigt och desperat liksom.


   
SvaraCitera