Aviseringar
Rensa alla

kan inte sluta käka


Ämnesstartare

tja, jag har ett problem. jag är nästan hela tiden hunrig, fast jag tränar och är inge fetto fast jag är ändå nästan hungrig hela tiden fuck ere för nåt?? ska man gå till en doktor eller? tacksam för svar!


   
Citera
Ämnesetiketter

När jag är hungrig äter jag[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja men asså jag käkar frukost sen lunch sen middag sen blir jag nästan alltid hungrig på kvällen!


   
SvaraCitera

du har mask i magen. aceton i ögonen hjälper, samt bita en älg i klövarna så hårt att den dör. lycka till


   
SvaraCitera

du kan ha hög förbränning, eller att du växer också? jag har samma "problem" som du. jag är smått underviktig, svimmar lätt i perioder, har lågt blodtryck. det enda man kan göra är att träna bra, vilket jag gör och att äta och sova bra. men jag ser det inte som något negativt direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du tänker nog för mycket på det och det blir till en negativ spiral, bara för att att du tänker att du hela tiden är hungrig, blir du det. När du blir hungrig fast du redan har ätit, drick vatten, det brukar hjälpa. eller tugga tuggumi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Du kanske har såna i magen som snor din mat [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

theluser39:

ja men asså jag käkar frukost sen lunch sen middag sen blir jag nästan alltid hungrig på kvällen!

Ät mellanmål då? Typ frukt eller knäckebröds macka m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är 15 så du växer fortfarande och du tränar så ditt energibehov lär vara högt, du kanske äter för kalorisnålt även fast "mängden" är stor? Är du lång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske pubertetstomten som kommit och tagit dig? [surprised][surprised][surprised][surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Du kanske har såna i magen som snor din mat [cute]

äKAJSBHDB HF VF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

äKAJSBHDB HF VF

Över en miljard människor runt om i världen anses vara infekterade av denna parasit.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schism:

Över en miljard människor runt om i världen anses vara infekterade av denna parasit.

Bla bla bla 😛 det där skrämmer inte mig. Var bara sjukt äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är också hungrig hela tiden[shake] fast är iofs fetto[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter också jämt[sad]


   
SvaraCitera