Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sluta tänka på det. (Uppföljare)


headswithroll:

Han visade verkligen intresse i början eftersom att han tog intiativ till att både lägga till mig, fråga efter mitt nummer och skriva på sms. men nu har det bara runnit ur... vill inte vara den som skriver hela tiden heller. nu har jag skrivit 2 ggr på fb, den här veckan. men han har inte svarat.

aksustik:

Han har nog tappat intresset.


   
SvaraCitera

headswithroll:

Hur?

Fråga honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste det verkligen betyda att han har tappat intresset? Var två veckor sedan vi träffades och vi har snackat kanske 5 gånger.... kan det inte betyda att han bara vill ta det lugnt?


   
SvaraCitera

Det kan betyda lite vad som helst, allt vi kan göra är att spekulera. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ladysmurf:

Fråga honom.

Rakt ut?


   
SvaraCitera

headswithroll:

Rakt ut?

Ja, säg typ jag har smsat dig men du har ej svarat så får han förklara varför han inte gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Det kan betyda lite vad som helst, allt vi kan göra är att spekulera.

Men det känns som att alla här är beslutsamma vid att han ej är intresserad längre, varav sitt beteende.


   
SvaraCitera

Från vad du har sagt är det den första slutsatsen jag drog. Sen behöver det inte vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aksustik:

Från vad du har sagt är det den första slutsatsen jag drog. Sen behöver det inte vara så.

Är det mest realistiskt?


   
SvaraCitera

Maximilliam:

Nu vet du dessutom om han ljuger eller inte, du ser ju själv om smsen nått från eller inte beroende på vilket leveransrapport du får.

Tyvärr så är leveransrapporterna inte alltid så pålitliga :/ Jag får ALLTID leveransrapport - men smsen kommer ändå inte alltid fram...

ladysmurf:

Ja, säg typ jag har smsat dig men du har ej svarat så får han förklara varför han inte gjort det.

Jag är inne på samma spår som ladysmurf... Vad är det egentligen med tjejer och att överanalysera? Fråga honom bara! "Är du inte intresserad?" Om han är det, så existerar inte problemet, och om han inte är det, så, tough shit, men då finns det inte så mycket du kan göra åt det...


   
SvaraCitera

sidecut:

Tyvärr så är leveransrapporterna inte alltid så pålitliga :/ Jag får ALLTID leveransrapport - men smsen kommer ändå inte alltid fram...

För mig fungerar det rätt bra tycker jag. Men jaa, det känns inte som att man kan lita på något tekniskt helt fullt ut om man säger så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sidecut:

Jag är inne på samma spår som ladysmurf... Vad är det egentligen med tjejer och att överanalysera? Fråga honom bara! "Är du inte intresserad?"

Men det då ställer jag verkligen honom mot väggen. Hatar sånt. Sen vet jag ju inte hur, eller om jag gillar honom. Vill ju träffa honom, men vill inte gå för fort framåt..om han nu tkr att det går för fort.


   
SvaraCitera