Aviseringar
Rensa alla

kan _inte_ sova


Lounge
Ämnesstartare

försökt nu sedan 01.00

bajs och bajs

vad gör ni


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

och nu har alla gått och lagt sig


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

frukt:

stackars unge 🙁 haha


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

jag ligger i en uppblåsbar madrass vill inte väcka alla när jag rör på mig men det är svårt för den låter som fan


   
SvaraCitera

Lounge:

stackars unge 🙁 haha

bölgarvade 🙁 varför är gråtande/skrämda barn så roliga.. säger inte ens det för att vara pubertetstuff

Lounge:
jag ligger i en uppblåsbar madrass vill inte väcka alla när jag rör på mig men det är svårt för den låter som fan

är du ej hemma, jaha på träff?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

frukt: bölgarvade 🙁 varför är gråtande/skrämda barn så roliga.. säger inte ens det för att vara pubertetstuff

du borde gilla den där när ett barn skriker ett annat i öronen och nyhetsankaren kan inte hålla sig för garv

frukt: är du ej hemma, jaha på träff?

om jag inte är hemma är jag på träff - nä 😛 är inte hemma och inte på träff. är i ett hus som jag vuxit upp i och som säljs på tors.


   
SvaraCitera

Lounge:

du borde gilla den där när ett barn skriker ett annat i öronen och nyhetsankaren kan inte hålla sig för garv

om jag inte är hemma är jag på träff - nä 😛 är inte hemma och inte på träff. är i ett hus som jag vuxit upp i och som säljs på tors.

ja!
aha, tänkte för att det var täff ikväll. känns det illa att det säljs? glöm ogillar tanken p åatt hennes barndomshem säljs ( ska inte)


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

frukt: aha, tänkte för att det var täff ikväll. känns det illa att det säljs? glöm ogillar tanken p åatt hennes barndomshem säljs ( ska inte)

fattar =) njae. har lämnat detta ställe för länge sedan och smutskastat staden i sig. men klart det känns vemodigt nu.. att allt detta som alltid varit vårat aldrig kommer igen. förstår henne!


   
SvaraCitera

canine teseauva


   
SvaraCitera

suripu ipossiburu


   
SvaraCitera

hej, jag vill träffa dig snart. mvh maks


   
SvaraCitera