Forumet - Kan inte sova :(

Kan inte sova :(

1540 0 16

Spana också in:

När jag oroar mig för saker så att jag inte kan sova brukar jag föreställa mig en stor byrå framför mig och hur jag stoppar ner saker som stör mig en efter en i lådorna för att sedan stänga och låsa med en nyckel. Efter det får jag inte tänka på dem mer. Det funkar ibland. 

Fingerprints: När jag oroar mig för saker så att jag inte kan sova brukar jag föreställa mig en stor byrå framför mig och hur jag stoppar ner saker som stör mig en efter en i lådorna för att sedan stänga och låsa med en nyckel. Efter det får jag inte tänka på dem mer. Det funkar ibland. 
Jag önskar att det var så för mig med. För det där var ett bra sätt att undanröja sin oro. När jag är orolig sabbar det en hel natt. Så kör på Fingers knep! :-) Eller, ligg och räkna får eller något.

Fingerprints: När jag oroar mig för saker så att jag inte kan sova brukar jag föreställa mig en stor byrå framför mig och hur jag stoppar ner saker som stör mig en efter en i lådorna för att sedan stänga och låsa med en nyckel. Efter det får jag inte tänka på dem mer. Det funkar ibland. 
Jag brukar försöka tänka hur saker som stör mig, inte stör mig. Utan hur hur jag stör migsjälv. Sedan så frågar jag mig varför jag stör migsjälv, om jag lyckas så är det som om jag blir en ny person.