Aviseringar
Rensa alla

Kan inte sova, skriv och underhåll mig!


Rävpojken:
daddys house lol wtf

lockande titel, välutvecklade karaktärer, intressanta relationer Glad


   
SvaraCitera

Vad e kul? Mycket glad


   
SvaraCitera

stereo total: lockande titel, välutvecklade karaktärer, intressanta relationer

önskar jag vore homosexuell och bodde i det huset


   
SvaraCitera
Zinnia
Ämnesstartare

mrman:
Vad e kul? Mycket glad

Allt som inte är tråkigt 😀


   
SvaraCitera

Zinnia:

Allt som inte är tråkigt 😀

Lek forumlekar Glad


   
SvaraCitera
Zinnia
Ämnesstartare

mrman:

Lek forumlekar Glad

Nu kommer jag låta som världens newbie.. vad är forumlekar?


   
SvaraCitera

Rävpojken:

önskar jag vore homosexuell och bodde i det huset

det var längesen jag önskade att jag hade en dick så hårt som jag önskar det nu. 


   
SvaraCitera

stereo total: det var längesen jag önskade att jag hade en dick så hårt som jag önskar det nu.

undrar om man kan bli bög om man anstränger sig


   
SvaraCitera

Zinnia:

Nu kommer jag låta som världens newbie.. vad är forumlekar?

Sök på Forumlekar i sökrutan. Finns jättemånga roliga. Typ sanningsleken och sexfrågeleken. 


   
SvaraCitera

Rävpojken:

undrar om man kan bli bög om man anstränger sig

tror inte det. tror att du kan leva som en bög, men aldrig andas som en bög? förstår du? aldrig bli pure liksom. 


   
SvaraCitera

stereo total: tror inte det. tror att du kan leva som en bög, men aldrig andas som en bög? förstår du? aldrig bli pure liksom.

kan man inte få typ ett slag i huvudet på precis rätt ställe elr något.. eller kanske "fake it til you make it"


   
SvaraCitera

men du har givetvis rätt så alltså är du närmare att bli bög då du iaf kan byta kön!!!


   
SvaraCitera

Rävpojken:

kan man inte få typ ett slag i huvudet på precis rätt ställe elr något.. eller kanske "fake it til you make it"

hmmm kanske kan man lobotomera fram bögar? kanske är det så dom kommer till från första början? skapade av global-warming-hetsande-barnmorske-vegetarianer? 

Rävpojken:
men du har givetvis rätt så alltså är du närmare att bli bög då du iaf kan byta kön!!!

ptja. är ju till på köpet halvflata, så har ju redan halva homohalvan inne. 


   
SvaraCitera

stereo total: hmmm kanske kan man lobotomera fram bögar? kanske är det så dom kommer till från första början? skapade av global-warming-hetsande-barnmorske-vegetarianer?

alla bögar har blivit tappade i golvet mint 1 gång,eller aa blir man tappad 2ggr blir man hetero iofs, så ojämnt antal ggr

stereo total: ptja. är ju till på köpet halvflata, så har ju redan halva homohalvan inne.

hur blir penisen när man byter kön....


   
SvaraCitera

Rävpojken: alla bögar har blivit tappade i golvet mint 1 gång,eller aa blir man tappad 2ggr blir man hetero iofs, så ojämnt antal ggr

visste inte detta. så jäkla fascinerande. 

Rävpojken: hur blir penisen när man byter kön....

antingen kan man välja att få en liten (fullt fungerande) som typ kommer vara en assvullen klitoris, eller så kan man få en större som inte funkar att ha sex med. 
svårt val. 


   
SvaraCitera