Aviseringar
Rensa alla

kan inte spela på steam!!


Ämnesstartare

Getrekt:

På vilket sätt?

Om det enda en bryr sig om i hela världen är spel, efterfrågar en inte en bra spelupplevelse då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

Om det enda en bryr sig om i hela världen är spel, efterfrågar en inte en bra spelupplevelse då?

Syftade mer på att bara sätta sig o spela o skita i hur bra upplevelsen faktist är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:

Syftade mer på att bara sätta sig o spela o skita i hur bra upplevelsen faktist är

Ja, då uttryckte du dig väldigt fel. 


   
SvaraCitera

Getrekt:

Konsoler är för de som bara vill spela o skiter i annat. Datorer är för de som verkligen gillar de spelen de spelar och vill uppleva spelet så bra som möjligt. Hade jag sagt.

så för att ja kör på konsol så bryr ja mig inte om spelet?? ok ja bryr mig inte om spel då vet ja


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Finns ett brett utbud av kontroller till dator, finns både de som liknar xbox och inte

skiter i vilket, köper nog 3 bilar istället för en dator för 10+k eller vafan burkarna nu kostar om man ska ha en hyffsat bra utan en enda bugg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:

skiter i vilket, köper nog 3 bilar istället för en dator för 10+k eller vafan burkarna nu kostar om man ska ha en hyffsat bra utan en enda bugg..

Du får nog fina bilar för 3000 spänn ja..


   
SvaraCitera

Getrekt:

Du får nog fina bilar för 3000 spänn ja..

ja lätt


   
SvaraCitera