Aviseringar
Rensa alla

Kan inte ta sms av en person (gäller endast en)


Ämnesstartare

Hej, det är så att igår så slutade jag få sms från en person, och han har skickat många men de verkar aldrig komma fram! Han får ingen leveransrapport så de skickas men kommer inte fram... Vi har skrivit förut och då har det ju fungerat? Han har en äldre mobil och jag har en iphone, men det ska väl inte ha någon betydelse?

Jag har ringt Telias kundtjänst men de kunde inte hjälpa mig alls, eftersom jag kan ta emot av andra men inte från han..
Hur länge ska det vara såhär egentligen?! Nu har det varit så i 1 dygn , och vi har prövat att stänga av mobil och sen starta igen och även inställningar men inget hjälper ju :S

HJÄLP tack!


   
Citera
Ämnesetiketter

sitter la nån pervers jävel nånstans och fiskar upp dina meddelanden! [sad]


   
SvaraCitera

lol du fattar inte att du blivit dissad? [crazy]


   
SvaraCitera

Res nullius:

lol du fattar inte att du blivit dissad? [crazy]

Jävligt skumt sätt att dissa någon på! [zzz]


   
SvaraCitera

S3ON:

Jävligt skumt sätt att dissa någon på! [zzz]

jasså, det tycker du [cute]


   
SvaraCitera

Res nullius:

jasså, det tycker du [cute]

Högst osannolikt! [smile] Tror vi har att göra med en fiskare! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

S3ON P19
I dag 02:45

Res nullius: lol du fattar inte att du blivit dissad?

Jävligt skumt sätt att dissa någon på!

Res nullius:

lol du fattar inte att du blivit dissad?

ja, du var ju väldigt smart? [tired]
Om vi pratar i telefon samt smsar från andra mobiler... Ja då är det ju ett bra sätt? =_= inse istället att du inte har förmågan att få mig att tro det 😛


   
SvaraCitera

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Har någon av er provat att sätta i ert simkort i en annan mobil?


   
SvaraCitera

Jag har också Telia, och kan vanligen ej heller sända SMS, inte till någon alls; dock kommer de stundvis fram om jag stänger av mobilen, tager ur simkortet och sätter i det igen, och därefter sätter på mobilen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

[rolleyes]

Tönt

köttfärssås:

Har någon av er provat att sätta i ert simkort i en annan mobil?

Jag är en söt bulle

jag kan inte göra det, men jag kan ju fråga om han kan det 🙂

Ögon i en plåthink:

Jag har också Telia, och kan vanligen ej heller sända SMS, inte till någon alls; dock kommer de stundvis fram om jag stänger av mobilen, tager ur simkortet och sätter i det igen, och därefter sätter på mobilen.

jo, men hur gör man på iPhone då? Är ju ganska krångligt att ta ur simkortet på den och jag vill inte förstöra något..


   
SvaraCitera

Sa ra:

jo, men hur gör man på iPhone då? Är ju ganska krångligt att ta ur simkortet på den och jag vill inte förstöra något..

Ingen aning.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Tönt

åh du er versta coool jao


   
SvaraCitera

var värt ett försök iaf [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Sa ra: Tönt

åh du er versta coool jao

håll dig till trådens ämne helst... Vad har min fråga att göra med det du tycker? Nä förresten jag bryr mig inte.. Men jag tror alltså att jag är "cool" för att jag frågar detta? OK...


   
SvaraCitera