Aviseringar
Rensa alla

Kan inte vara trevlig mot en stackare, hjälp!


El Guaje:

Ja kanske skulle det hjälpa! Faktiskt blivit lite mer peppande, igår tilltalade jag honom till och med med hans namn och då gjorde han lite. Tyckte det var stort av mig! Ja då kanske jag skulle hinna tänka efter innan jag talar. Tror dock att det lätt kommer bli så att jag tar 10 djupa andetag när jag väl börjar och så kommer han undra vad det är för fel på mig.

Det tycker jag med! Hade nog varit ganska så svinig också om jag varit du... [rolleyes] Och om du står där och flåsar för att bli lugn så kanske han tror du har astma och börjar ta i som tusan! [bigsmile]


   
SvaraCitera

jaha de bodde faktiskt ihop på riktigt :$$


   
SvaraCitera

säj åt honom att det minsann inte är värnplikt längre, sluta löka!!!!!


   
SvaraCitera

Tickstart:

:$$$$$ så diplomatisk

mmm!

Tickstart:

du e ju för adorable +_+

Tickstart:

jaha de bodde faktiskt ihop på riktigt :$$

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

kan inte ens föreställa mig dig otrevlig

Joho då, försök! Nä det ska väl gå rätt långt innan jag blir det. [blush]

Blivande_japan:

men försök pusha honom när ni jobbar eller anmärk på att han jobbar dåligt
och försök att tänka att en person inte alltid är exakt likadan på jobbet som utanför, att liksom se honom som två olika personer, en du jobbar med och en du bor med

Nej precis han är ju trevlig och så utanför jobbet men har svårt att uppskatta det när han får mig att slita så. Men ska försöka se hans goda sidor. Kanske skulle skriva upp dem och titta på inför varje möte med honom så jag inte glömmer hur fin han är! [bigsmile]

Tickstart:

jaha de bodde faktiskt ihop på riktigt :$$

3 nätter i veckan ja, inte så att jag bor med grabben på min fritid! Så kul ska vi inte ha det sa jag till honom när vi sågs första gången.

Isawien:

Det tycker jag med! Hade nog varit ganska så svinig också om jag varit du... Och om du står där och flåsar för att bli lugn så kanske han tror du har astma och börjar ta i som tusan!

Skönt att höra att folk förstår. Då kanske jag inte är nån otrevlig idiot trots allt. [blush] Känns lite så ibland efter att ha hängt med honom nån dag.

haha måste nästan prova det, eller så går han till chefen och får mig sparkad. Lite 50-50 där!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Nej precis han är ju trevlig och så utanför jobbet men har svårt att uppskatta det när han får mig att slita så. Men ska försöka se hans goda sidor. Kanske skulle skriva upp dem och titta på inför varje möte med honom så jag inte glömmer hur fin han är!

haha kansk!


   
SvaraCitera

El Guaje:

Han gillar och baka, hur fint är inte det?

hahahaha


   
SvaraCitera