Aviseringar
Rensa alla

Kan jag bli gravid nu då!?


Ämnesstartare

Aa förlåt för att jag inte skrev tråden på familjeliv istället för här men ingen vill svara på min jäv*a tråd och har ingen att prata med om detta bortsett ifrån kvinnor med erfarenhet...
Jag är nitton bast och jag har ett clearblue ägglossningstest  (digital), för två dagar sen visade testet en rund cirkel vilket betyder att man inte är fertil. Jag tog ut stickan då och såg att det >nästan < var två streck där, så tänkte "okej, då kör jag testet imorgon igen." Och fick en söt liten smiley 🙂 Då jag tog ut stickan var strecken lite tydligare så då var det dags att sätta på pojkvännen den kvällen (igår då, 02:00...fast man skulle kunna säga att det var idag iofs.) Och idag tog jag testet igen och då var strecken ännu tydligare och vackra. Betyder det att jag hade sex i perfekt timing med tanke på att det kanske var tätt intill ägglossningen? Helt lost...men aja, vad är chansen i procent att jag blir gravid nu? Med tanke på min ålder också hihi ♡ 


   
Citera
Ämnesetiketter

Nu vet jag inte, kanske senare


   
SvaraCitera

fattar ingenting

vad betyder strecken, vart finns strecken, vad betyder kombinationen med streck och söt liten smiley


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

20160319_175104.jpg


   
SvaraCitera

jaha, men då är det 32 %

edit: nej shit, förlåt. det blev inte tydligare med bilden. hoppas du får hjälp från någon som kan


   
SvaraCitera

lenismicrohenis:
20160319_175104.jpg

motsvarar smileyn negativt eller positivt test? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

motsvarar smileyn negativt eller positivt test? 

Positivt...


   
SvaraCitera
penja

fattar inte vad du undrar ens. vill du bli gravid eller inte?


   
SvaraCitera

lenismicrohenis:

Positivt...

amen då äre väl så då. eller? vet ej hur pålitliga sådana test är på en skala. 
 


   
SvaraCitera