Aviseringar
Rensa alla

kan jag ha drabbats av svininfluensan?


Ämnesstartare

Gå till läkaren och pissa eller skit i en kopp, vad som helst [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

kan jag ha drabbats av svininfluensan?

Prisa gud! Hoppas du dör. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt tips till dig är att stanna hemma och inte gå till doktorn, du ska ha mycket luft och kyla det försvagar bakterierna. Du ska se till att dricka så lite vatten som möjligt, bakterier klarar sig inte utan vatten. Du ska äta mycket fett och sviskon också, då försvinner rännskitan snabbt!


   
SvaraCitera

SAVE ME:

Nöff nöff nöff nöff nöff knorr knorr nöff nöff?

Jag tror det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maverin:

SAVE ME: Nöff nöff nöff nöff nöff knorr knorr nöff nöff?

SAVE ME:

Rodja: Vänta nu.. Nickade du "Svino" förut?
Aa

Ooooooohhh the irony! [bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Chansen är kanske inte så stor, men ring till nån vårdcentral eller liknande och förklara dina symptom. Men ska inte svininfluensan märkas mest av halsproblem?


   
SvaraCitera

Chanse är inte så stor, tror jag. Men berätta mer! Är du orkeslös? Orkar du inte äta? Har du ont överallt i din kropp? Har du feber? Diarre?


   
SvaraCitera

Fy fan.. Folk är så blinda och lättlurade i detta land.
Svininfluensan är ett skapat virus för att tjäna pengar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zectfire:

Gå till läkaren och pissa eller skit i en kopp, vad som helst

Ska göra det idag[crazy]

Erkowich:

Men ska inte svininfluensan märkas mest av halsproblem?

jag har bland annat halsproblem

Spökplumpen:

Är du orkeslös?

ibland

Spökplumpen:

Orkar du inte äta?

förut åt jag typ ingenting, gick ner flera kilo också, har dock börjat bättra mig nu, men äter inte så jättemycket antagligen iochmed att magsäcken har krympt

Spökplumpen:

Har du ont överallt i din kropp?

nej inget sånt, har dock huvudvärk som kommer och går

Spökplumpen:

Har du feber?

nope, har dock bara tagit tempen en gång och då hade jag ingen feber.. känner mig dessutom inte spec "febrig"

Spökplumpen:

Diarre?

hade det förut men har inte haft det på drygt en vecka nu


   
SvaraCitera

Arthur89:

Fy fan.. Folk är så blinda och lättlurade i detta land.
Svininfluensan är ett skapat virus för att tjäna pengar!

Staten ska själv betala de flesta vaccinationer men de kanske stoppas av EU.
Men jag får i alla fall hoppas överbefolkningen kommer att minska. Särskilt Indien eller Kina [rolleyes]

SAVE ME:

Svar

Det ser bra ut. Även om du har svininfluensan så skulle du inte komma må sämre. Det viktigaste är att chansen är så stor att överleva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

verkar inte så seriös

idiot [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spökplumpen:

Det ser bra ut. Även om du har svininfluensan så skulle du inte komma må sämre. Det viktigaste är att chansen är så stor att överleva.

var hos läkaren idag och tydligen rör det sig inte om mer än en öroninflammation (har lock för öronen och det liksom ekar i huvudet när jag pratar och dessutom hör jag dåligt) men det var alla övriga symptom som fick mig att undra, särskilt eftersom jag haft det i tre veckor, nåja, jag har ju varit ute i solen och har badat en massa men nu har jag påbörjat en penicillinkur (stavning?) så vi får se, men det var det att jag hade haft det i tre veckor som fick mig att börja undra + att svininfluensan är så pass aktuell som den är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SAVE ME:

penicillinkur (stavning?)

stavning är inte alltid så nödvändigt för att kommunikationen ska funka, men du stavade rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

stavning är inte alltid så nödvändigt för att kommunikationen ska funka, men du stavade rätt

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

idiot

bajskorv


   
SvaraCitera