Aviseringar
Rensa alla

Kan jag lita på henne?


Ämnesstartare

Tja - 2 veckor sedan gjorde jag och mitt ex slut. Vi pratade rätt mycket om hur vi ska kunna vara med varandra i framtiden och hon sa att hon inte ville att vi skulle sluta snacka med varandra.

Här om dagen smsade jag henne - Det slutade med att hon skrev "Jag vet inte J, det känns så skumt att prata med dig som vanligt redan, behöver nog vänta en stund"

Eftersom det var HON som dumpade MIG, så borde det väl vara JAG som skall känna att det är skumt att prata med henne. Hon dumpa mig pga: Hon har tappat känslorna för mig.

Sen idag - så jag en bild från gårdagens utekväll med henne kompis. De hade tydligen varit ute med 2 killar .... 1 av dessa killar har/är mitt Ex intresserad av. Hon berättade det när vi var tillsammans, men försäkrade mig om att det bara var en rolig grej (hon hade gjort bort sig inför honom)

Jag blir så JÄVLA arg på henne. Hon säger att hon vill att vi ska kunna snacka - sen tycker HON att det är skumt att vi gör det. Hon berättade i förhållandet hur hon verkligen inte tyckte om människor som precis efter ett break-up går och är tillsammans med en annan person. - Så ser man denna bilden (som är liiite uppenbar om att det är något pågång)

Så - kommer jag någonsin kunna lita på henne som en vän eller något liknande? VAD borde JAG göra. Jag känner: Vill bara skicka ett argt sms till henne. Jag borde: Skita i det, låta det gå över.

Vad tror ni är det bästa jag kan göra? - Vill INTE bli ovän med henne.


   
Citera

Klipp av banden direkt, så slipper du få ditt hjärta ännu mer krossat.


   
SvaraCitera

eftersom hon har sagt att hon inte vill sluta snacka med dig (.. och du inte vill bli ovän med henne), så tycker jag faktiskt att du borde vänta en stund, ge henne lite mer tid liksom. [smile]


   
SvaraCitera

Det känns nog som att du borde vänta. Hon har precis släppt dig, då ska det inte fortsätta som det brukar.


   
SvaraCitera

Strunta i henne ett tag


   
SvaraCitera

Lägg ner bara. Allt alltså.

Jag ska köpa en till ångmaskin från tyskland, men de vägrar ta emot kortbetalning ;c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni gjort sluta så har inte du att göra med om honär med några komisar eller nått annat[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ignorera idioten 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen vill hon väl leka av sig lite och ge sig ut på nya äventyr. Du kommer nog inte må bättre av att ha henne i närheten då. Låt henne vara ett tag.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera