Aviseringar
Rensa alla

Kan jag sjunga? (svara ärligt)


Ämnesstartare

Vill bara få lite kommentarer om hur jag sjunger. Jag är bara 15 så ni vet innan ni lyssnar, alltså är jag i målbrottet och så.. [rolleyes]

Jag vet att jag inte har någon super röst men okej röst kanske? Jag tänkte att när målbrottet passerat och jag tränat till den kanske det skulle kunna låta riktigt bra.

Lyssna här: http://snd.sc/PtoXSz

Jag valde en låt som är typisk "tjejlåt", men hade jag sjungit en låt jag gillar som mestadels är R&B skulle det låta sämre. Jag/min röst passar tyvärr inte till den genre jag lyssnar på mest så fick välja en "typisk cover låt"..

Det verkar inte finnas en tråd där man lägger upp ljudklipp eller videos när man sjunger, om det finns någon sådan tråd så kan väl moderator (heter det så på UM?") flytta tråden [smile]

EDIT: Vafan, ville inte lägga till röstnings grejen efter ha sett hur löjligt det såg ut men det blev tydligen en omröstning ändå [chocked]


   
Citera

Falskt och fragmenterat. Men öva på.


   
SvaraCitera

MusicLover:

Helt okej röst. (Du röstade på detta alternativ)

MusicLover:

Du behöver nog öva lite.

Jag skulle vart glad om jag skulle kunna sjunga som du iallafall.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Falskt och fragmenterat. Men öva på.

Fragmenterat? Tillgjord kanske du menar?

Okej, tack för din åsikt iaf. Jag har aldrig vågat sjunga för någon irl och kommer nog absolut aldrig göra det nu haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vad ska du själv rösta på?


   
SvaraCitera

MusicLover:

Fragmenterat? Tillgjord kanske du menar?Okej, tack för din åsikt iaf. Jag har aldrig vågat sjunga för någon irl och kommer nog absolut aldrig göra det nu haha

Haha jag suger verkligen på att sjunga men sjunger ändå högt ibland vem bryr sig liksom[crazy]


   
SvaraCitera

MusicLover:

Nej du låter som en kråka. (Du röstade på detta alternativ)

Eller, rösten var la kanske okej, men du kan ju inte ta toner såatteh.. ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Eller, rösten var la kanske okej, men du kan ju inte ta toner såatteh.. ja

Okej. Jag känner att rösten låter fucked up när jag försöker gå upp i tonerna. Känns lite som att jag sjunger väldigt tyst eftersom om jag sjunger högre fuckar allting ur. Antar att det är målbrottet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Eller, rösten var la kanske okej, men du kan ju inte ta toner såatteh.. ja

Okej. Jag känner att rösten låter fucked up när jag försöker gå upp i tonerna. Känns lite som att jag sjunger väldigt tyst eftersom om jag sjunger högre fuckar allting ur. Antar att det är målbrottet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Jag skulle vart glad om jag skulle kunna sjunga som du iallafall.

Tack för att man fick något positivt iaf [smile]

Burg:

Haha jag suger verkligen på att sjunga men sjunger ändå högt ibland vem bryr sig liksom

Jo, det gör jag också när jag är ensam, men inför folk kommer jag nog aldrig försöka mig på nu efter första svaret [smile]


   
SvaraCitera

men varför bryr du dig? det kommer alltid att finnas folk som inte tycker om det man gör. herregy.


   
SvaraCitera

fast du gör pauser ibland och man hör hur du dricker och sväljer. eller du kanske bara sväljer.


   
SvaraCitera

MusicLover:

Tillgjord kanske du menar?

Menar:

isola:

fast du gör pauser ibland och man hör hur du dricker och sväljer. eller du kanske bara sväljer.

Fortsätt sjunga bara, om du vill. Övning ger färdighet. Du låter ändå femton gånger bättre än jag gör.


   
SvaraCitera
höna

MusicLover:

Nej du låter som en kråka. (Du röstade på detta alternativ)

flåt[sad]


   
SvaraCitera

du måste sjunga ut man, nu viskar du bara.


   
SvaraCitera