Aviseringar
Rensa alla

Kan jag vara gravid? Hjälp!


Ämnesstartare

Jag har ätit p-piller (Yasmin 28) sedan Oktober -08 och det har fungerat smärtfritt utan jobbiga biverkningar etc. För cirka 2 veckor sedan hade jag och min pojkvän "oskyddat" (utan kondom) sex fast jag glömt att ta mitt p-piller 3 dagar innan. Jag tog då två dygn efter samlaget ett dagen-efter-piller och fortsatte sedan att äta mina p-piller som vanligt utan slarv. Efter detta har jag och min pojkvän haft "oskyddat" (utan kondom) sex några gånger och han har då kommit i mig.

Min mens skulle ha kommit i fredags, men dök aldrig upp och den är nu försenad 2 dagar. Min mage känns "stum" och hård, och är lite putig.

Kan jag vara gravid?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du sett Alien?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Har du sett Alien?

Nej?


   
SvaraCitera

ThisGirl91:

Nej?

Du bör.


   
SvaraCitera

köp ett grav. test på en gång (även om du faktiskt får mens typ imorgon så är det bra att ha ett sånt hemma ändå, till dig själv i framtiden eller nån vän i nöd), vänta så länge man måste vänta innan man gör det, och gör det då istället för att oroa dig nu. Att oroa sig och stressa över saker kan resultera i utebliven mens, ironiskt nog!


   
SvaraCitera

a och titta inte på alien förresten... XD


   
SvaraCitera

Jag tror det kan en biverkning av dagen efter-pillret eftersom det fuckar upp mensen, brukar komma senare än vanligt..


   
SvaraCitera

Hur gick det? Har du fått din mens? Köpte du ett test? [smile]


   
SvaraCitera

Du är körd.


   
SvaraCitera

om du inte fått din mens så borde du göra grav. test och hoppas på det bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AGAPI:

Hur gick det? Har du fått din mens? Köpte du ett test?

Mensen kom så jag är inte orolig 🙂


   
SvaraCitera

SKÖNT![y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera