Aviseringar
Rensa alla

Kan jag vara homosexuell?


Michee:

Fast, måste man vara förvirrad bara för att man inte stämplar sig själv?

Nej, men jag talar bara för mig själv. Jag skulle inte vilja leva ett liv då jag inte vet vad jag har för sexualitet. När jag gick igenom processen att acceptera själv vem jag är, så var det väldigt jobbigt. Förvirrning liksom.
Visst kan det vara så att man EGENTLIGEN i sitt hjärta vet vad man har för sexualitet, men man säger aldrig vad det är. Så blir inget officiellt liksom.
Men jag tkr om att veta att mina kompisar vet. Det är något tryggt med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Men jag tkr om att veta att mina kompisar vet. Det är något tryggt med det.

Okaj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig precis som du! Och jag har själv tänkt mkt på det här. Det skulle kännas lite jobbigt att säga att man är homo, för då finns det liksom ingen "återvändo" till killar sen, när man redan sagt till alla vad man är. så tills jag vet helt helt säkert, säger jag att jag är bi fast mkt mer åt tjejhållet. kanske du oxå är?
🙂


   
SvaraCitera
Hando

Congratz du är lebb [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hando:

Congratz du är lebb [party]


   
SvaraCitera

Ichigo_Chan:

Jag har aldrig i mitt liv varit kär i en kille, tanken med att ha sex med en kille äcklar mig. När det kommer till porr kan jag tända på en killes kropp, jag tänder dessutom mer på tjejerna. Och i verkligheten kan jag bara bli kär i tjejer?


   
SvaraCitera

Oj blev lite fel ovan, men svarar på det citatet.

Du säger att du aldrig varit kär i en kille och att tanken på sex med en äcklar dig, du säger också att du bara blir kär i tjejer.
Varför tvivlar du på att du skulle vara gay?

Sexuella fantasier om det kön man ej kan tänka sig att ha sex med irl, är väldigt vanligt och helt normalt, oavsett om man är hetero, däremellan eller gay. Bara för att du kan tända på en man i din fantasi gör dig alltså inte till bisexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera