Aviseringar
Rensa alla

kan killar bli vän m tjejer utan att vilja ligga


Ämnesstartare

min pojkvän säger att det inte finns en kille i världen som skulle välja en tjej framför en kille när man ska stifta en ny bekantskap, om man inte har tankar på att ligga med tjejen. då pratar han inte om fester eller skolan osv, utan att "träffas planerat", typ internet osv.

är han dum i huvudet? (bortsett från det faktum att han uttalar sig om alla killar i hela världen) ja/nej

jag håller alltså inte med och det hela grundar sig naturligtvis i att jag har internetvänner som är killar och som vill träffa mig 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

rebeca:

är han dum i huvudet?

Ja.


   
SvaraCitera

Bullshit. Tror inte en sekund på att mina vänner umgås med mig endast för att ev få ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

är han dum i huvudet?

Ja. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tard] Jag föredrar tjejer som vänner. Fast är dom snygg så är det la klart man vill ligga [cute]


   
SvaraCitera

Han har fel, om det inte gäller heta tjejer eller tjej med kompis som han är intresserad av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och även om de vill ligga med dig så borde det inte förhindra en eventuell vänskap?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

är han dum i huvudet?

garanterat


   
SvaraCitera
zIGGE

han är en looser, dumpa honom :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har han några tjejvänner själv? Hade nog blivit lite orolig om jag hade ett fast förhållande och min partner umgicks regelbundet med massa personer hen vill ligga med. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Och även om de vill ligga med dig så borde det inte förhindra en eventuell vänskap?

tkr inte jag heller för jag vill ju inte det så :s

Rödingajäveln:

Har han några tjejvänner själv?

nej

men ah, handlade som sagt mkt om att "träffa nya" killar osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill han inte att du ska träffa killar som du är bekant/vän med som kan vilja ha ett ligg-intresse för att han utgår från att
1. alla killar är hetero
2. alla killar som är straight vill ligga med alla tjejer?

rebeca:

är han dum i huvudet?

Ja, faktum att han uttalar sig om alla killar i hela världen för att han säkert är för mesig för att uttala sig om hur han själv känner gentemot tjejer gör honom rättså dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man inte får ligga är det lönlöst att umgås alls. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

är han dum i huvudet?

Nej.

Men han har ändå fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

är han dum i huvudet?

Ja.


   
SvaraCitera