Aviseringar
Rensa alla

kan killar bli vän m tjejer utan att vilja ligga


Ämnesstartare

ja, varför i helvette skulle vi inte kunna..


   
SvaraCitera
mynona

rebeca:

är han dum i huvudet? (bortsett från det faktum att han uttalar sig om alla killar i hela världen) ja/nej

Fråga honom: "Med killar menar du alltså "heterosexuella killar"? Ok. I så fall kan alltså homosexuella killar inte vara vänner med andra killar? Då är då frågan.... hur är det för bisexuella killar? De kan alltså inte vara vänner med vare sig tjejer eller killar?"

Du kan också lägga till: "Tycker du att eventuell sexuell attraktion utesluter äkta vänskap, eller kan de kombineras?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej, han har helt rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

garanterat

fan vet du om killar, din jävla tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håll käften, alla är fina och bra å det är kul att knulla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

fan vet du om killar, din jävla tjej.

sägeru att du vill ligga med mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

sägeru att du vill ligga med mig?

jag känner inte dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebeca:

min pojkvän säger att det inte finns en kille i världen som skulle välja en tjej framför en kille när man ska stifta en ny bekantskap, om man inte har tankar på att ligga med tjejen.

Säger han inte indirekt då att han endast är tillsammans med dig för att få ligga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

jag känner inte dig.

vad saru?


   
SvaraCitera
mynona

Zodd:

Säger han inte indirekt då att han endast är tillsammans med dig för att få ligga?

[love]

Ja. Även detta kan du lägga till de frågor jag rekommenderade, TS.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Säger han inte indirekt då att han endast är tillsammans med dig för att få ligga?

kan du inte läsa eller?

Fingerprints:

vad saru?

jag känner inte dig, vet därmed inte om jag vill penetrera dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utspädaren:

kan du inte läsa eller?

Jodå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte ligga me japanen![blush] (nu blir hon säkert sur[badgrin])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jodå.

varför svarar du då på inlägget med helt egenuppfunna, befängda tankar? han kanske vill knulla sin flickvän SAMTIDIGT som han tycker om henne väldigt, väldigt mycket? du verkar ha en rätt sjuk syn på det här med knull, hörru.

inte som att en fysisk dragning eliminerar/gör värdelösa alla övriga element i ett förhållande 😛 :P:P


   
SvaraCitera
Bakric

Det skulle väl inte vara mitt första val, men om tjejen i fråga verkar vara kapabel till högre former av underhållning än frenetiskt fjortisfnitter och kolla på twilightfilmer så kan jag väl tänka mig det.
Dock har jag fler kvinnliga bekanta än bros då jag av någon anledning alltid blir automatiskt friendzonad....


   
SvaraCitera