Aviseringar
Rensa alla

Kan killar/tjejer gilla mig även om jag är mullig


Ämnesstartare

Jag är mullig. Inte överviktig. Inte super smal.
Men jag älskar det mesta med mig.. Förutom magen och mitt fula tryne då.
Tycker själv det är snyggt med mulliga tjejer...
Men eftersom det är jag, och jag kanske är den enda som tycker så, för jag själv är mullig, vill jag veta vad folk tycker om mulliga.

Är det hett med extra fett (försöker vara rolig...)?

Kan säga att jag rider 3 gånger i veckan så lite träning har jag och har alltid varit lite rund..

Men vill veta. Så kom med massa svar nu. Elaka och snälla. Kritik är bra. För då vet man ju vad man ska ändra.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

För att ge svar på frågan i rubriken: ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självklart kan både tjejer och killar bli attraherade av och gilla dig
jag tycker också det är snyggt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mullig-five!
Ja, det är klart. Om man accepterar det och bara work it så är det minst lika attraherande som icke mullig.
För övrigt fint att du skriver att du älskar det mesta med dig själv [love] Börja älska din mage och ditt FINA ansikte också så kommer det bli jättebra. KramiZ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mig har flest killar gillat när jag varit smal, men dom kan väl göra det ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, visst är det fint på andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, såklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du är tjej ja
om kille, nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Mullig-five! Ja, det är klart. Om man accepterar det och bara work it så är det minst lika attraherande som icke mullig. För övrigt fint att du skriver att du älskar det mesta med dig själv Börja älska din mage och ditt FINA ansikte också så kommer det bli jättebra. KramiZ

Okej 🙂
Tack så jätte mycket!
Kramii


   
SvaraCitera

Definitivt, jag har personligen väldigt svårt att attraheras av utseenden. Det är personen bakom som gör en vacker, och med rätt inställning och utstrålning ser alla personer vackra ut oavsett form. Ska man dock prata mysfaktor så föredrar jag dock att ha lite grann att klämma på definitivt mysigare när man kan "känna" personen, så var glad över det du har, du är säkert jättefin som du är;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart. Mina pojkvänner har alla uppskattat mitt hull (haha) och tycker det är mysigt med mage, rumpa, lår osv. Så länge du själv är bekväm i det och så länge du är hälsosam så tror jag att du kan få vem du vill på fall!

Kramar, och hoppas du lär dig uppskatta dig själv mer snart! [love]


   
SvaraCitera

även folk som behöver en tvåsitssoffa som fåtölj får ju kärlek. så "lite mullig" är ju ingen big deal. trivs med dig och var glad bara! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade hellre varit mullig än så smal som jag är!

var stolt över dina former [y]


   
SvaraCitera

Det är fett hett (höhö...). Är inget som har gjort mig mindre attraherad av någon, i alla fall. Små-mulliga brukar ha mer kvinnliga former, och kvinnliga former är attraktivt.


   
SvaraCitera