Aviseringar
Rensa alla

Kan knapp ha sex med min flickvän längre...


Ämnesstartare

Hejsan,

Jag har varit tillsammans med min flickvän i över ett år. I början av vårat förhållande hade vi sex nästan varje gång vi sågs och jag gillade det verkligen, men sen typ fyra månader tillbaka har min flickvän fått svamp i underlivet som har gjort att vi knappt kan ha sex längre... Hon har försökt på alla möjliga sätt bli av med det men det vill bara inte försvinna. Det här är något som jag tycker är väldigt jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra, jag älskar att ha sex men lika så älskar jag min flickvän.


   
Citera

lol hade lika gärna kjunnat vara min kille som skrev det där

men öh
sex är inte bara samlag....... gör andra saker


   
SvaraCitera

Kiramosh:

så älskar jag min flickvän.

Stay be cool, lär dig fiol. Det borde väl lösa sig till slut.


   
SvaraCitera

jag kan komma dit och plocka svampen om du så vill[wink]


   
SvaraCitera

Dumpa henne.


   
SvaraCitera

har hon sökt hjälp för det? finns ju massor emd mediciner och mojs


   
SvaraCitera

fast iofs, eftersom du nu överväger om du ska göra slut emd henne pga den skitsaken så tkr jag nog att du ska göra slut med henne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte sagt att jag ska göra slut med henne.... frågar efter råd i en jobbigt situation det är allt..


   
SvaraCitera

nvm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ja, hon har sökt hjälp, flera gånger.


   
SvaraCitera

Kiramosh:

Och jag, hon har sökt hjälp, flera gånger.

har hon fått medicin då? och isf vadå? hoppas hon har fått receptbelagt iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte direkt koll på vad hon har fått, men hon har testat en hel del.. Osäker på om nån har varit på recept, antar det eftersom hon kontaktat barnmorskan.


   
SvaraCitera

Kiramosh:

, men hon har testat en hel del

säkert att d e svamt på?[shake]


   
SvaraCitera

Kiramosh:

Osäker på om nån har varit på recept, antar det eftersom hon kontaktat barnmorskan.

fick inte recept från barnmorska.. hon sa att jag skulle köpa på apoteket (rekommenderas ej) och om det inte hjälpte skulle jag gå till en legitimerad gynekolog på typ vårdis och få recept mot det jag hade...... har dock inte kommit iväg dit än


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla symtom stämmer ju överens och det kan inte vara nån typ av könssjukdom.


   
SvaraCitera