Aviseringar
Rensa alla

Kan man ändra en kille?


Ämnesstartare

Ricochet:

Brister och brister, du är styrd av biologi. Tyvärr faller många tjejer fortfarande för stenåldersbeteende.

Ja!
De andra blir så tråkiga och jobbiga och beter sig feministiskt.
Vet du om dessa karlar som tycker om sex har ett blodigt hjärta fyllt med känslor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

på ungdomar.se kan man ju inte redigera

Klicka på krysset under din text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Klicka på krysset under din text.

Det förstnämna kommer alltid finnas kvar [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Vet du om dessa karlar som tycker om sex har ett blodigt hjärta fyllt med känslor?

Jag är inte den som finner njutning i att döma människor, men jag befarar att blott ett fåtal av dessa besitter känslor som är så när jordnära. De ser världen i svart och vitt, är egocentriska och handlar därefter. Men visst, har du tur kanske hårdingen du hittat är värsta Rambo.

Min låtsasbror är en sån där alfahane som har lätt att skaffa tjejer. Dessvärre misshandlar han dem ...


   
SvaraCitera

osäkertlösen:

Om han tröttnar, går han vidare till nästa tjej då?

Det tror jag att han gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Tyvärr är den sexgalna han som fuktar mina slemhinner

som vanligt.. u want what u cant have
du får väl tänka efter vem du får ut mest utav att ha ett förhållande med, vem som kommer få dig att må bra osv

om du fortfarande vill ha galningen, så får du se till att det är HAN som vill ha dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför ska du ändra folk, låt de vara för fan!

gud vad jag hatar brudar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, för fan, nej du ska inte försöka ändra på en kille. Om en kille ska ändra på sig, ska han göra det själv, och för att han själv vill det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

De ser världen i svart och vitt, är egocentriska och handlar därefter. Men visst, har du tur kanske hårdingen du hittat är värsta Rambo.

Min låtsasbror är en sån där alfahane som har lätt att skaffa tjejer. Dessvärre misshandlar han dem ...

Ja han påstår sig vara en sådan mjukis samtidigt som han håller på med 5 stycken till däremot är det bara mig han umgås med utav dem andra 5 så det ä lite[surprised][confused]..[blush]

Oj...inte bra men sådana intresserar mig
Har bror din agressionsstörningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

swinglifeaway:

Nej, för fan, nej du ska inte försöka ändra på en kille. Om en kille ska ändra på sig, ska han göra det själv, och för att han själv vill det.

Förstår men det var inte riktigt så jag menade
jag menade om jag kan få honom att fatta känslor för mig även om han är en hårding
om detta skulle i synnerhet kan vara möjligt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

som vanligt.. u want what u cant have
du får väl tänka efter vem du får ut mest utav att ha ett förhållande med, vem som kommer få dig att må bra osv

om du fortfarande vill ha galningen, så får du se till att det är HAN som vill ha dig..

Det var ett bra tips tack!
Men frågan är om han är sådan som lätt blir arg och drar iväg, kan en hårding tänka om och vända tillbaks efter ett gräl? Det är ytterst individuellt men jag vill höra folks tankar reflektioner och sådant som får en att inse lite mer
tacksam för motivationer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Har bror din agressionsstörningar?

Ja. Och så var han ordentligt manipulativ (det var åtta år sedan jag senast träffade honom så jag vet inte om han är likadan nu, men jag skulle tro det).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Ja. Och så var han ordentligt manipulativ

Vet inte vad manipulativ innebär men det låter inte positivt må jag säga.
Om han har agressionsproblem kan man nog inte jämföra honom med min värstig som jag snart tämjt och som visar en mjuk sida för det mesta.
Väldigt ömsinnig, glad och lugn men kan få riktiga utbrott då han haft en dålig dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Men frågan är om han är sådan som lätt blir arg och drar iväg, kan en hårding tänka om och vända tillbaks efter ett gräl? Det är ytterst individuellt men jag vill höra folks tankar reflektioner och sådant som får en att inse lite mer

Alltså man är ju bara människa.. om han verkligen bryr sig om dig och ert förhållande så är det ju klart att han kommer vilja lösa problem som uppstår. Det finns egentligen inte så mycket att dra slutsatser ifrån.

Om du är ute efter ett seriöst förhållande så är det ju klart att du ska försöka hitta en seriös kille, inte någon som du vill ändra på, för det kommer inte att hålla i längden. Den jag menade med att du skulle få honom att vilja ha dig är ju att han faktiskt skulle falla för dig och göra allt för att få dig och din bekräftelse.. Och det är ju inte så lätt att vända på det nu kanske, ingenting är omöjligt men jag tror nästan att han måste hitta dig, och inte tvärtom. Om du förstår vad jag menar...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

osäkertlösen:

Väldigt ömsinnig, glad och lugn men kan få riktiga utbrott då han haft en dålig dag.

Låter som att det oftast beror på motparten.. Om du gör honom ännu mer arg så kommer ni inte kunna lösa något, men om du försöker lugna ner honom och visa att DU vill lösa det och så, så kommer han att tänka om och be om ursäkt eller så (beror såklart på situationen).


   
SvaraCitera