Aviseringar
Rensa alla

Kan man äta katt?


Ämnesstartare

Om man kan äta katt och isåfall vilka delar på katten som man kan äta. Ska man steka köttet eller grilla? Och jag äger ju själv ingen katt, så hur mycket kostar en katt om man köper från djurbutik? Har alltid velat testa hur katt smakar, och tänker nu skrida planen i verket.
Image


   
Citera
Ämnesetiketter

ÄR DU DUM I HUVUDET?!
vet du hur jävla dyrt det är med katt?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

ÄR DU DUM I HUVUDET?!

vad kan det kosta, 1000-2000 kr. Lätt värt det, att få testa på en gång i sitt liv iaf. Och hur ska man göra för att avliva katten, slå den med något hårt mot nacken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min katt kostade typ 50 spänn...


   
SvaraCitera

kimmoA:

vad kan det kosta, 1000-2000 kr. Lätt värt det, att få testa på en gång i sitt liv iaf. Och hur ska man göra för att avliva katten, slå den med något hårt mot nacken?

Lätt ovärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät människa istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kat kan man tugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Min katt kostade typ 50 spänn...

Helt seriöst?!? är ju hur lätt värt som helst då. Och låren måste vara det stället med mest kött?


   
SvaraCitera
Jeay_L

McLuver:

Min katt kostade typ 50 spänn...

mina har alla varit gratis! Har 4 st, men jag tror inte katt är så mkt att äta, ärligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

men jag tror inte katt är så mkt att äta, ärligt!

Jag ska ju inte äta för att bli mätt, vill bara testa vad det smakar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You twisted fuck.


   
SvaraCitera
Jeay_L

kimmoA:

Jag ska ju inte äta för att bli mätt, vill bara testa vad det smakar.

Katt är väl besläktat med lodjur, som man inte äter.. så jag tror inte det är gott!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man måste ju vara ond om man köper en söt liten kattunge och äter upp den. Och att köpa en söt liten kattunge och äta den när den blir stor är ännu värre, liksom "nu har jag älskat och tagigt hand om dig i något år, så nu ska jag döda dig och äta din döda kropp!".


   
SvaraCitera