Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli av med dubbelhakan utan plastikingrepp?


Ämnesstartare

Jag är ganska smal, är 169cm och väger ca 58kg. Har alltid haft lite fett under hakan som jag stör mig på så mycket. Var ganska säker på att man kan träna bort det, men igår fick jag höra av 2 personer att man inte kan det? Vet inte om jag har "dubbelhaka" så att säga, den syns inte sådär jätte mycket. Men vill bli av med den, så har ni några tips förutom plastikingrepp kan ni gärna kommentera Tumme upp

Kan man förminska dubbelhakan med någon sorts diet? Isåfall vilken?:)


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dubbelhakor e ju assöta Hjärta


   
SvaraCitera
Kudhos

Alltså det är ett svårt ämne. Viktminskning gör mycket på kroppen och huden, hakan inräknad. MEN (STORT MEN HÄR) mycket om hur din kropp ser ut är baserat på dina gener. 

Du kan vara jättesmal och ha lågt kroppsfett % och ändå ha en dubbelhaka. Har man en "mindre" käke och haka så blir det så oavsett. Avståndet mellan hakan och halsen är så pass kort attt du inte kan göra något åt saken. Du kan göra "Stretchningar" och sånt men lättast vore att bara acceptera det. Det är den du är och det är inget fel att vara den man är.


   
SvaraCitera
b1son

har länge funderat på om skägg är bra på att dölja dubbelhakor
tänker mig typ ett tomteskägg


   
SvaraCitera
mwo
 mwo

Du blir inte av med den men du kan trolla lite med smink så att den syns mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är fint


   
SvaraCitera

Kräm mot dubbelhaka - http://shytobuy.se


   
SvaraCitera