Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli deprimerad efter att man förlorat den man älskar?


Ämnesstartare

Det vore ju märkligt [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta dryga [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar bara mig själv och bryr mig bara om mig själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sai666:

Jag älskar bara mig själv och bryr mig bara om mig själv

sådan vill jag också vara. tänkte göra en sådan förändring ganska snart i mitt liv.
några visa ord till mig? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att bli ledsen och nedstämd är ju en helt normal reaktion vid en sådan händelse - inget sjukligt med det, även om det kan vara jobbigt.
Häng på UM och bli peppad av oss, vi är alltid så snälla här så du kan bara bli gladare av våra vänliga kommentarer!


   
SvaraCitera

vad är det för jävla fråga ? kan man INTE bli det ? ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

sådan vill jag också vara. tänkte göra en sådan förändring ganska snart i mitt liv.
några visa ord till mig? 🙂

Börja med att se ned på alla andra, utnyttja andra, var en skitstövel, gör BARA saker som gynnar dig själv och skit i alla andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast jag tror inte att det räknas som depression

det gör det.
Att förlora den man älskar kan vara den utlösande faktorn för en depression, men som sagt då måste symptomen hålla i sig precis som med en vanlig[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Att förlora den man älskar kan vara den utlösande faktorn för en depression

mm, det jag typ ville veta.
menar alltså inte nedstämd eller så utan riktig depression. är det vanligt förekommande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

mm, det jag typ ville veta.
menar alltså inte nedstämd eller så utan riktig depression. är det vanligt förekommande?

ja det är många som går ner sig totalt när de förlorat en nära. det är mycket vanligt och sök hjälp i tid om du märker vart du är påväg!


   
SvaraCitera

lilasmet:

Att förlora den man älskar kan vara den utlösande faktorn för en depression, men som sagt då måste symptomen hålla i sig precis som med en vanlig[rolleyes]

Ja, det var det jag menade (jag saknade bara förmågan att uttrycka mig vettigt när jag skrev inlägget). [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera