Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli kär på internet?


Ämnesstartare

Kan man bli kär i någon man endast träffat på internet eller inte? Tycker ni det är konstigt? Vet att flera ser olika på det så intressant med en undersökning 🙂

Motivera gärna ditt svar och om du vill så kan du ju berätta någon personlig upplevelse angående det här.


   
Citera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)
66.7% (2 st)


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

[y]


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Nja, isf i personen den säger att den är (Du röstade på detta alternativ)

Inte kär men förälskad.. eler så att man vill träffa personen i alla fall... men blir man kär nuförtiden?


   
SvaraCitera

Jag vet inte[shake] Det kan bara den personen som är med om det svara på, egentligen[y]
Man ser ju vad personen skriver och så..menar du att man har sett bild också eller?
iaf..man vet ju inte hur personkemin stämmer överens o sådär, så det kan vara lite svårt. Och man har ju inte varit i den personens närhet, för då är det lättare att bli kär, tror jag. Okej, det här blev lite flum kanske. jag skrev iaf nåt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Tyrael

ingen annan:

menar du att man har sett bild också eller?

OJ UTSEENDEFIXERAD HÖRDE JAG 😀


   
SvaraCitera

Tyrael:

OJ UTSEENDEFIXERAD HÖRDE JAG 😀

jag menar bara så man vet vem det är man skriver med
man kopplar liksom ihop det man ser på dataskärmen, alltså orden den andra skriver, med hur han eller hon ser ut. det har inte nåt med att man är utseendefixerad att göra. man får en "helare" bild så att säga


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Jag har inte blivit det men en del av mina ex [shake]


   
SvaraCitera

Om man känner att man är kär så är man väl det, oavsätt om det går eller inte [cute]


   
SvaraCitera

Egentligen kanske man inte kan bli riktigt, riktigt kär i en person man bara träffat på internet. Om man skriver med personen ett bra tag vet man ju endå hur personen är på för vis lite grann iaf. Men jag tycker endå att personen kan vara annorlunda i verkligheten än över internet. Började själv skriva med en kille över internet, bor 60 mil ifrån mig.. Var bara tänkt att det skulle vara en internetvän eller hur man ska säga det. Men slutade med att vi började gilla varann. Men vi träffades och är tsm nu.

Vet att jag blivit smått intresserad över andra killar på internet innan mitt förhållandet nu. Men har jämt slutat med att man slutar skriva med varann, tappar kontakten helt enkelt och sen blev det inget mer med det.


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Nej (Du röstade på detta alternativ)
7.7% (1 st)


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Inte för jag blivit det. Men det tror jag absolut


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)
73.3% (11 st)

ja, lulz [blush]


   
SvaraCitera

crushcrushcrush:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Blev det. Krävs dock att man ska ha träffats för att kunna bli tillsammans. Och man ska inte förvänta sig att personen är likadan irl som på internet.


   
SvaraCitera