Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli "biffig" med smal kroppsbyggnad?


Xerth
Ämnesstartare

Tjena!

Har hela mitt liv varit ganska så "spinkig" med smal kroppsbyggnad som min far. Om man kollar på andra män i min fars släkt så är ALLA smala med tendends till ölmage på de mer otränade.

När jag kollar på mig själv kan jag omöjligt föreställa mig själv som biffig, speciellt eftersom mina underarmar är typ hälften så stora som de mer biffiga killarna jag känner. Man har alltid kunnat se mina revben när jag inte har någon tröja på mig.

Så min fråga är, är det ens möjligt för mig att bli biffig om jag börjar träna tre gånger i veckan på gym och börjar äta mycket protein och kolhydrater?

- Xerth


   
Citera
Ämnesetiketter

Hur långt är ett snöre? Visst du kan bli större men det går ju inte att säga om du kan bli biff...


   
SvaraCitera
Xerth
Ämnesstartare

Mitt mål är inte att bli "jättebiffig", mitt mål är bara att bli tillräckligt biff för att inte vara spinkig.


   
SvaraCitera
höna

det går väl att bli muskulös men kanske inte värsta kraftiga biffen


   
SvaraCitera

visst kan du bättra dej men nån passaro blir du inte vad jag förstår


   
SvaraCitera

Xerth:

mitt mål är bara att bli tillräckligt biff för att inte vara spinkig.

Det kan du bli, det kan nästan vemsomhelst. Men visst har generna en roll att spela.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Sköt kosten. Träna hårt och konsekvent. Lid. Gråt.


   
SvaraCitera

Tickstart:

visst kan du bättra dej men nån passaro blir du inte vad jag förstår

[bigsmile]


   
SvaraCitera

klart man kan om man vill, äta bra o träna hårt o smart


   
SvaraCitera
Xerth
Ämnesstartare

Har fått tipset av en kompis att använda "whey-80" och "creatine". Hjälper detta mycket och finns det några bieffekter?

Tack!


   
SvaraCitera

Xerth:

Tack!

Skit i det nu och börja med att faktiskt ta dig till gymmet samt att trycka i dig mängder med mat.


   
SvaraCitera

Xerth:

Så min fråga är, är det ens möjligt för mig att bli biffig om jag börjar träna tre gånger i veckan

nej men 5-6 gånger jävla latmask


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

Xerth:

Har fått tipset av en kompis att använda "whey-80" och "creatine". Hjälper detta mycket och finns det några bieffekter?

Tack!

svar ja, och det är inte omöjligt tror jag, har inte själv klarat av det dock pga att jag blir deppad varannan vecka och mår dåligt så blir passiv och stannar hemma framför datan istället 🙁


   
SvaraCitera

har gått upp nästan tio kilo på bara några månader. är långt från biff, men det lönar sig att äta, om man säger så.


   
SvaraCitera