Aviseringar
Rensa alla

Kan man bli senil


Ämnesstartare

när man är tonåring? Finns det tonårsdemens?
På senaste tiden har jag börjat uppfatta ljud fel, jag stavar som en kratta (illa för att vara mig dvs. då jag stavat helt korrekt sedan lågstadiet. Vad hände), har fått ännu sämre korttidsminne och idag brände jag middagen. Det har pågått en månad, fantastiskt.
🙁


   
Citera
Ämnesstartare

är livsdement tror jag [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

när man är tonåring? Finns det tonårsdemens?

har hört att risken är låg men jag börjar fan undra om jag börjar bli... Lägger saker på konstiga ställen, glömmer var jag pratar om, glömmer vad jag messar till folk, idag glömde jag t.o.m. att jag hade ätit en sak & drf gransakde jag tallriken noga i flera minuter lol
omg jae rädd D:

Mårran:

Det har pågått en månad, fantastiskt.

samma för mig, vi lider av samma sak[sad]
har pratat med några & dom skyller på sömnbristen men det kan omöjligt stämma...
Droger kanske... ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag går visserligen på skumma piller... Men för några dagar bara. Det kan omöjligen vara mina oxascand som ställer till det.

Elektriska stolen:

Lägger saker på konstiga ställen, glömmer var jag pratar om, glömmer vad jag messar till folk, idag glömde jag t.o.m. att jag hade ätit en sak & drf gransakde jag tallriken noga i flera minuter lol
omg jae rädd D:

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

skumma piller

Vilka?

Mårran:

oxascand

e det anti depressiv?

btw, jag tror ej att piller löser mkt är emot det heheh.... Eller, kan ha förståelse för att folk tar det då jag själv är i behov av tabletter och en gång i tiden har missbrukat tabletter men jag tycker att man bör vänja sig vid ett liv utan tabletter & sånt :/
va ba tvungen att inflika[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

På senaste tiden har jag börjat uppfatta ljud fel

Exempel:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elektriska stolen:

missbrukat tabletter

Nä, en rätt stark lugnande vad jag vet. Jag hatar benzo och har gjort allt för att undvika.. Idag anser jag mig mer eller mindre frisk från depression och sådant, men en tråkig omständighet gör att de behövs i detta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Exempel:

ska det vara en smiley där? Kan inte se den... Men det är fel på datorn i detta fallet och inte mig, hehe..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

ska det vara en smiley där?

Nä, var bara ute efter ett exempel. På vilket sätt du misstolkar dem och sss så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nervtramp:

Nä, var bara ute efter ett exempel. På vilket sätt du misstolkar dem och sss så.

Min morsa sade tydligen "ni ska vi skynda oss" men istället hörde jag "nu ska vi skilja oss" för några timmar sedan bara. Det sker ungefär 10++ gånger om dagen, på ett ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Idag anser jag mig mer eller mindre frisk från depression och sådant

Great[y]

Mårran:

men en tråkig omständighet gör att de behövs i detta nu.

Förstår 🙁 åh... Sådant suger :/ kram pårej.
Men börja typ, motionera, ät bra & sov bra... Det bör hjälpa
& drick/ät ej cola light lr lätta !![crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elektriska stolen:

ät ej cola light

Nooo det är ju min druggie! Och kaffe.. Vad nu då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mårran:

Nooo det är ju min druggie!

Hörde idag att det finns ett medel/en kemikalie (lr ngt) i det som inte är bra för hjärnan[n]

Mårran:

kaffe

Är nog heller inte så bra :/ fast kanske inte är orsaken men... Du bör minska på kaffedrickandet iaf, tycker jag[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ojdå!


   
SvaraCitera