Aviseringar
Rensa alla

Kan man blockera kontonr på något vis?


Ämnesstartare

Det är så att jhag betalade för en hemsida för 2 månader sedan. VIlle bara testa vad det gick ut på..

Sidan heter Jibjab där man kan göra roliga videos med sina egna ansikten. Jag betalade och kunde göra allt som gick etc. Men sen ville jag ta bort det...

To cancel your payment just call this number

(310)-314-8749

Jag ringde det i säkert en månad, fick nummerfel hela tiden. Vafan?
Sen så efter en månad drog dom pengar IGEN! Fan va lack jag blir. Ringde numret igen och nu kom jag fram till en gubbe.

"Vilket nummer har jag nåt?"
"Du har kommit till Gunnar på 08 - 5664435blabla. I vilkiet fall som helst. Det var fan inte en siffra rätt...
Hur kan man göra så att man blockar skiten? Så de inte kan ta mer pengar av mig? Och hur gör man med pengarna de redan snott då? Glömma det?


   
Citera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Jibjab

[cry] inte bra, dom gör allt för att sno pengar av en, precis som alla andra sidor av liknande slag...

maila suport på sidan å fråga va fan dom har för fel [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

maila suport på sidan å fråga va fan dom har för fel [y]

Dom har fan ingen support. Finns INGEN mail att nå dem på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skyll dig själv.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Skyll dig själv.[rolleyes]

Vad hjälper det där mig? Ska jag skylla mig själv för att jag blir medlem på något som jag sedan ångrar?

Dina onödiga inlägg som inte hjälper någon kan du ta någon annanstans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Ska jag skylla mig själv för att jag blir medlem på något som jag sedan ångrar?

Du ska skylla dig själv för att du är dum nog att bli medlem på något sådant. Lulz.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lura ungdomar är bra affärer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du ska skylla dig själv för att du är dum nog att bli medlem på något sådant. Lulz.[zzz]

Men sidan är ju seriös :/

Ja såklart det är mitt fel, men det var inte vad jag frågade om. Hur kan man blockera kontonummer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontakta din bank.


   
SvaraCitera

Sebbenen:

Hur kan man blockera kontonummer?

Ring din bank och fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ringde banken och det enda sättet att "blockera" det är att spärra det helt och hållet...fasen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Det är så att jhag betalade för en hemsida för 2 månader sedan. VIlle bara testa vad det gick ut på..

Du har ställt in autogiro va? [rolleyes]

Annars så, normalt sätt får man ju en faktura som man då måste betala. Fast som man då kan bestrida om man nu känner för de.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sebbenen:

Ringde banken och det enda sättet att "blockera" det är att spärra det helt och hållet...fasen.

Kollade på sidan lite, verkar ju som om man betalar med mastercard osv.

How do I cancel my paid Membership?

If you have a 12 month Membership, and have had it for less than 30 days, you may cancel it for a full refund as part of the 'Risk Free Trial' promotion. To start this cancellation process, please send us a message using the cancellation form here.

If you have a 6 month or 30 Day Membership, or have had your 12 month Membership for more then 30 days, you are no longer in the trial period, and therefore may not cancel for a refund.

However, you can discontinue the auto-renewal feature, by calling us at 310-314-8748 Monday–Friday, 9am – 5pm PST.

Once you discontinue the auto-renew, you will still be charged for and maintain the initial term of your subscription, but the subscription will expire on the end date and your account will not be charged again.

PLEASE NOTE THAT YOU WILL BE UNABLE TO CANCEL YOUR MEMBERSHIP AUTO-RENEWAL WHILE YOU ARE IN THE STATUS OF "PAYMENT PENDING".

Verkar ju helt sjukt att man måste ringa dom för att avbryta sin prenumeration. Men du måste tänka på tror jag att de blir lite annat nummer om du tex ringer från Sverige till US.

En guide hur du gör de kan du finna här:

http://www.ehow.com/how_18164_call-united-states.html

Du bör också tänka på att de inte precis är gratis att ringa utomlands. Finns ju olika tjänster som gör de olika dyrt. Du bör iaf räkna ut hur mycket samtalet kommer kosta dig.

Ja... hoppas de löser sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Verkar ju helt sjukt att man måste ringa dom för att avbryta sin prenumeration. Men du måste tänka på tror jag att de blir lite annat nummer om du tex ringer från Sverige till US.

Ja, eller hur. Känner mig väldigt obekväm med att ringa till någon.
"Hey I´d like to cancel my membership"
"Why?"
"Because you suck"

Ska testa din guide du länkade. Om inget annat fungerar spärrar jag mitt kort helt enkelt [smile]!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sebbenen:

Ska testa din guide du länkade. Om inget annat fungerar spärrar jag mitt kort helt enkelt [smile]!

Tänk på att de är annan tidson med, och att de talar engelska [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mr Brightside:

Tänk på att de är annan tidson med, och att de talar engelska [wink]

Mjo, precis. Det knepiga blir att ta reda på vilken tidzon det faktiskt är..


   
SvaraCitera