Aviseringar
Rensa alla

Kan man få ont i halsen av att pussa en tjej?


Ämnesstartare

Asså jag har träffat en tjej som typ är identisk som mig, ALLT. Men de är inte saken, vi har pussats o jag fick småont i halsen, kan de bli så eller är det farligt?


   
Citera
Ämnesstartare

michaeljackson:
Asså jag har träffat en tjej som typ är identisk som mig, ALLT. Men de är inte saken, vi har pussats o jag fick småont i halsen, kan de bli så eller är det farligt?

Kan va så att du är ovan vid hennes saliv.

Om jag verkligen hånglar med en tjej väldigt länge flera gånger så spyr jag till slut (dock endast magsaft) haha

Du är ovan vid hennes saliv helt enkelt. Eller så har hon ätit något du inte tål innan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslag: Influensa, förkylning, körtelfeber.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja hon smitta dig med förkylning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur lång tid har gått? Körtelfeber kan du stryka direkt om det inte gått ungefär fyra veckor. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ebola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon bar väl på ngt virus

Awflauggz: Om jag verkligen hånglar med en tjej väldigt länge flera gånger så spyr jag till slut (dock endast magsaft) haha

what


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Awflauggz:

Kan va så att du är ovan vid hennes saliv.

Om jag verkligen hånglar med en tjej väldigt länge flera gånger så spyr jag tillarrow-10x10.png slut (dock endast magsaft) haha

Du är ovan vid hennes saliv helt enkelt. Eller så har hon ätit något du intearrow-10x10.png tål innan!

vi pussades inte direkt med tungan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :
Hur lång tid har gått? Körtelfeber kan du stryka direkt om det intearrow-10x10.png gått ungefär fyra veckor. 

de va idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maryliato :
Hur lång tid har gått? Körtelfeber kan du stryka direkt om det intearrow-10x10.png gått ungefär fyra veckor. 

de va idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Förslag: Influensa, förkylning, körtelfeber.

jag blir rädd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michaeljackson: jag blir rädd

Det är alltihop mycket lindriga sjukdomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Det är alltihop mycketarrow-10x10.png lindriga sjukdomar.

hur lindrar man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

michaeljackson: hur lindrar man det?

Menar att du inte behöver vara orolig. Vänta och se.


   
SvaraCitera

Nachac:

Det är alltihop mycket lindriga sjukdomar.

körtelfeber är väl inte direkt farligt, men att kalla det lindrigt måste vara dagens överdrift.


   
SvaraCitera