Aviseringar
Rensa alla

kan man få riktiga svar om tatuering?


Almeeu:

har oxå hört det men alla säger att seriösa tatuerare inte tatuerar mindre åriga

Är ju olika, kommer det in springande en fjortis på 13 år och hennes pantade morsa bredvid och säger att hon vill ha en "playboy bunnie" på höften är det ganska självklart att dom inte tatuerar. Men är man seriös, och pratar igenom det med dom så går det nog.

Men tänk på saken, hade själv inte tatuerat mig ännu, fast jag är ganska säker på vad jag ska göra. Om 2-3 år kan det vara något helt annat. Och det ska jag leva med resten av mitt liv.
Men din idé som du hade var inte alls dum.

Så om du verkligen vill så bör du ringa någon av de "seriösa" tatuerarna och få be om att tala med dom om ditt motiv osv, och om dom anser att du är seriös så ska det nog inte vara några större svårigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan lika gärna ta en nål och lite målarfärg och försöka göra en själv, för det kommer inte bli mycket bättre än så ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poWss:

Men din idé som du hade var inte alls dum.

Så om du verkligen vill så bör du ringa någon av de "seriösa" tatuerarna och få be om att tala med dom om ditt motiv osv, och om dom anser att du är seriös så ska det nog inte vara några större svårigheter.

jag tror jag får la göra det. kanske gör det efter julen. här verkar man inte få några svar.

och tack för du inte tycker min idé är dum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Halsband heter inte halsband utan anledning.

vem fan bryr sig, jag kan la ha den vart jag vill, bara jag tycker det ser bra ut.
varför ska jag bry mig om vad nadra tycker


   
SvaraCitera

Almeeu:

jag tror jag får la göra det. kanske gör det efter julen. här verkar man inte få några svar.

och tack för du inte tycker min idé är dum

Görså. de är väll kanske inte världens seriöstaste forum gällande sånt.
men men, kör hårt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poWss:

Görså. de är väll kanske inte världens seriöstaste forum gällande sånt.
men men, kör hårt!

mm, nu får man la hoppas att nån studio med "serös" tatuerare gör det oxå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almeeu:

vill ha typ som ett halsband som går runt handleden och slutar med ett kors i mitten av handen

Låter fult enligt mig. Plus att en bra och seriös studio aldrig skulle tatuera en 16åring, SPECIELLT inte på handen.

Du vinner på att vänta då du med stor sannolikhet kommer tycka att den inte blev tillräckligt bra om du hittar en studio som gör det på minderåriga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almeeu:

vem fan bryr sig, jag kan la ha den vart jag vill, bara jag tycker det ser bra ut.
varför ska jag bry mig om vad nadra tycker

Har inte sagt att du ska bry dig, jag bara undrar, eh. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Har inte sagt att du ska bry dig, jag bara undrar, eh.

du gjorde det till en så stor sak lr hur man nu säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Låter fult enligt mig. Plus att en bra och seriös studio aldrig skulle tatuera en 16åring, SPECIELLT inte på handen.

Du vinner på att vänta då du med stor sannolikhet kommer tycka att den inte blev tillräckligt bra om du hittar en studio som gör det på minderåriga

fan va jag stör mig på ordet seriös. om en riktig "seriös" tatuerare med massa kunder, bra rykte skulle tatuera sin 16 åriga brorson, skulle han inte vara seriös då längre lr?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

en bra och seriös studio

Du behövde ju nåt att träna på när du skaffar maskin?Du kan ju ta och träna på alla idioter på um som är under 18 och letar efter en studio,kan tjäna feta pengar på d.[zzz]Dock så är d nog lite på egen risk.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså visst låta en idiot tatuera sig är väl inget negativt.


   
SvaraCitera

Almeeu:

"serös"

Almeeu:

seriös

Almeeu:

"seriös"

Almeeu:

seriös

Seriöst?


   
SvaraCitera

hahahahahaha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Almeeu:

fan va jag stör mig på ordet seriös. om en riktig "seriös" tatuerare med massa kunder, bra rykte skulle tatuera sin 16 åriga brorson, skulle han inte vara seriös då längre lr?

Nej, men seriösa bra tatuerare har redan tillräckligt många kunder så dom inte behöver dra ner på åldersgränsen. De som måste dra ner på åldersgränsen är oftast de som inte har lika många kunder vilket ofta kan betyda att dom inte är så speciellt bra.


   
SvaraCitera