Aviseringar
Rensa alla

Kan man få tvättbräda på 5 månader?


Ämnesstartare

Kan man få tvättbräda på 5 månader?[wink]


   
Citera
Ämnesetiketter

klart man kan......


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okok tack för svaret![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det beror på hur man såg ut innan... 250kg+ har lite svårare än dom smala som är utan muskler...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En tvättbräda på ikea kan inte vara så dyr. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väger 75 kg[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men...

Kan inte ni idioter dö ut någon jävla gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

En tvättbräda på ikea kan inte vara så dyr.

Beror väl på, om du ska beställa, hur lång leveranstid dom har osv. Säg att du måste ha den fort så prioriterar dom dig tidigt. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Beror väl på, om du ska beställa, hur lång leveranstid dom har osv. Säg att du måste ha den fort så prioriterar dom dig tidigt. Lycka till!

Sant, men jag tror att de har ganska kort leveranstid på sådant och de kör ut va? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Kan inte ni idioter dö ut någon jävla gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Sant, men jag tror att de har ganska kort leveranstid på sådant och de kör ut va?[cute]

Oj. Det slog mig nu att jag citerade fel individ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Palla tvättbräda. Armmuskler ser så mycket fräschare ut.


   
SvaraCitera

suck.. en ny faq krävs.. eller folk som för en gång skull läser faqen och använder sitt huvud.. trådskapare, det beror helt på hur dina stats är just nu.. att bara skriva 75 kg är som att be någon säga vilken månad man föddes om man säger att man är 18 år.. 75 kg av vadå.. toalettrullar? vore annat om du skulle skriva; hej jag väger 75 kg, har 15 % bf och tränar 6 pass i veckan varav 2 är anaerobiska aktiviteter eller nåt.. inte hej, kan man få tvättbräda inom 5 månader jag väger 75 kg. [n][no-no][confused][rolleyes][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

kort svar jag, långt svar nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad Hominem:

passaro: Kan inte ni idioter dö ut någon jävla gång?


   
SvaraCitera