Aviseringar
Rensa alla

Kan man ha porr?


Ämnesstartare

Jag tycker det verkar så spännande översexuellt och övererotiskt det som utspelar sig i porrfilmer och liknande. Jag har därför tänkt att det skulle vara spännande att testa att ha porr själv. Det verkar liksom coolare än vanligt svennesex, i alla fall som omväxling. Jag testade med min förra tjej som visserligen var amerikanska men hon menade att man inte kan ha porr, utan porr är just den schanger av film och bilder som visa sex. Vi höll på och diskuterade detta fram och tillbaka men hon stod på sig att man inte kan ha porr, eller efter att jag tagit upp saken minst tjugo gånger blev det väl snarare ”I told you so many times!!!! YOU CAN’T FUCKING HAVE POOOORRRNNNNNN!”. Så nu är frågan till er: Kan man ha porr? Skulle det inte vara roligt att testa på just sådant porrfilmssex och skulle det då kallas att ha porr?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Porr = sexuellt material att tända på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Porr = sexuellt material att tända på

Men måste vi vara så inskränkta i definitionen?[sad] Jag tycker det skulle vara roligare om det är själva sättet att ha sex på som kallas för porr och så kan man träffas och ha porr, och bravera med hur bra porr man har haft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Men måste vi vara så inskränkta i definitionen?[sad] Jag tycker det skulle vara roligare om det är själva sättet att ha sex på som kallas för porr och så kan man träffas och ha porr, och bravera med hur bra porr man har haft.

Sex är sex hur man än beter sig under sexet. Att härma sexet i porrfilmer med fejstön, sperma ned överallt osv kallas ju fortfarande för sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sex är sex hur man än beter sig under sexet. Att härma sexet i porrfilmer med fejstön, sperma ned överallt osv kallas ju fortfarande för sex.

Vad tråkigt. Måste du alltid förstöra allt! Kan du inte vara lite språkliberal och acceptera denna nytolkning av ordet porr så att man kan "ha porr"!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är det sämsta förslaget på språkförändring sen hen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns väll redan, kallas sex utan känslor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vägrar


   
SvaraCitera

man kan ha porrfilmssex
generellt dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

porrfilmssex

OK, bra att vi i alla fall har ett ord som man kan enas runt för att beskriva fenomenet.

Har du själv haft det? Var det bra?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Var det bra?

elverpigen:

generellt dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Gasolinerainbow:

Var det bra?

elverpigen:

generellt dåligt

Ja fast nu bara svarar du generellt. Jag tänkte höra om du har några egna erfaranheter? Har du testat?


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:

Ja fast nu bara svarar du generellt. Jag tänkte höra om du har några egna erfaranheter? Har du testat?

mina erfarenheter är attdet är generellt dåligt
pga känns plastigt och fejk
fattar du nu eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

fattar du nu eller

Lugn![chocked] Jag förstår mycket väl vad du skriver. Dock tänkte jag att du kanske skulle vilja lägga ut orden lite om vad du har för egna erfaranheter. Du är ju ganska kortfattad. Själv sliter jag gärna lite på tangentbordet när jag skriver något här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så kan du förklara varför du heter Elverpigen här? Nyfiken!


   
SvaraCitera