Aviseringar
Rensa alla

Kan man lika en tjejs bild på facebook, som man inte känner men som man har som vänn på fb?


Ämnesstartare

Tjo! Det här kanske låter dumt men jag är lite osäker på om man får lika en tjejs bild på fb, om man tycker hon är snygg, fast man inte känner henne men har henne som vän på fb. Kan man göra det? Sen fråga 2 är att jag har få vänner på fb bara 184, gör det mig opopulär då? Jag ser bra ut och har många kompisar, så varför har jag få likes?, hjälp uppskattas då jag är lite osäker och behöver tips! Peace/ MyBMXLife


   
Citera

orkar inte läsa men: ja


   
SvaraCitera

Men lajka på för fan


   
SvaraCitera

klart du inte kan gilla något du gillar...


   
SvaraCitera

OF 5:
klart du inte kan gilla något du gillar...

haha håller helt med dig! men varför är du vän med någon du inte känner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:

haha håller helt med dig! men varför är du vän med någon du inte känner?

Du vet det här med att man har vänner man känner man också addar personer man vet vilka det är.


   
SvaraCitera

MyBMXLife:

Du vet det här med att man har vänner man känner man också addar personer man vet vilka det är.

ahaaa jaja, dock addar jag inte personer jag inte känner. Om du vill bli mer "populär" så kan du ju försöka lära känna fler människor, om du nu tycker att det definierar populär.


   
SvaraCitera

ja    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:

ahaaa jaja, dock addar jag inte personer jag inte känner. Om du vill bli mer "populär" så kan du ju försöka lära känna fler människor, om du nu tycker att det definierar populär.

Jag vill ju bli lite mera populär ja, jag var mobbad för några år sedan och då hade jag inte några vänner i klassen och låste in mig på toan. Har du något tips om hur man får fler likes osv? Kan ju tilläga att jag är kille


   
SvaraCitera
reben

hahahahaa


   
SvaraCitera

MyBMXLife:

Jag vill ju bli lite mera populär ja, jag var mobbad för några år sedan och då hade jag inte några vänner i klassen och låste in mig på toan. Har du något tips om hur man får fler likes osv? Kan ju tilläga att jag är kille

Ta bättre bilder kanske? Det är fler som föredrar en bild med bra kvalité än en suddig selfie


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:

Ta bättre bilder kanske? Det är fler som föredrar en bild med bra kvalité än en suddig selfie

Jo jag har funderat på det, men hur gör man då liksom? frågar en proffsfotograf?


   
SvaraCitera

MyBMXLife:

Jo jag har funderat på det, men hur gör man då liksom? frågar en proffsfotograf?

Asså räcker väl att du ber en kompis ta en helt ok bild på dig från din telefon. Se bara till att bilden blir skarp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JustAnotherSoul:

Asså räcker väl att du ber en kompis ta en helt ok bild på dig från din telefon. Se bara till att bilden blir skarp.

Ok, så då får man fler likes? Men måste man vara populär för att få likes?


   
SvaraCitera

MyBMXLife: r lite osäker på om man får lika en tjejs bild på fb

Olagligt. 


   
SvaraCitera