Aviseringar
Rensa alla

kan man stänga av sina känslor?


Ämnesstartare

Jag vet inget längre, har alltid dragits till tjejer men även till killar. Men under den senaste tiden har jag enbart fantiserat kring killar, har aldrig legat med en kille men mår dåligt över att jag känner så här. äcklas av mig själv, har jag gått och blivit bög? är rädd för att bli bög då min pappa hatar bögar, och även flera släktningar. Jag själv har även sagt att jag inte gillar bögar, har alltid kännt mig till illa mods när man pratar om bögar.


   
Citera

Att du har en pappa som hatar det och att du själv känner dig illa till mods av att tänka på det, det är säkert sådana saker som gör att du fantiserar om det desto mer.

Om det visar sig att du är homosexuell, acceptera det bara. Och njut [wink]


   
SvaraCitera

Man kan lära sig att acceptera dom.. tror jag
något annat är iaf inte möjligt.


   
SvaraCitera

är expert på att stänga av dem så ja. :‹


   
SvaraCitera

ja fyfan vem hatar inte bögar

de är ju precis lika fuckade i huvudet som alla straighta.


   
SvaraCitera

Känslor för en annan människa, eller en viss person kan du aldrig på så sätt bara ''stänga av''. Känslor är känslor och dom finns bara där, man kan inte hjälpa det.

Man kan nog ha starka känslor för någon, men sedan så kallnar dem. Dock så finns nog alltid den lilla gnistan kvar. Var väl nt i det här sammanhanget haha men u get my point


   
SvaraCitera

Det är svårt att stänga av sina känslor, förmodligen svårare om du är bög än om du är bi. Men jag tycker att du ska ta kontakt med en kurator på UngdomsMottagningen, ingen annan än de behöver veta att du gått dit och det kan vara bra att prata med någon om sina känslor ibland. Testa och funkar inte det för dig så får du helt enkelt tänka ut det själv [wink]


   
SvaraCitera

wiieee11:

Känslor för en annan människa, eller en viss person kan du aldrig på så sätt bara ''stänga av''. Känslor är känslor och dom finns bara där, man kan inte hjälpa det.

Jo det kan man visst.

Meh, orka bry sig. Jag gillar att kolla på bilder med lättklädda vältränade killar och tycker att många killar är snygga och så. Vet ej om jag är bi men vem bryr sig? Aldrig vart intresserad av att ligga med en kille, men om jag skulle vara det skulle jag förmodligen bara kört och inte gått och tänkt typ "ånej nu är jag bög bara för det".

Tror typ alla har lite av en "bög" i sig, bara att man har förträngt det pga homofobiskt samhälle. Kommer ihåg hur jag och mina kompisar bögade oss när vi var mindre fast vi alla älskade tjejer [chocked]


   
SvaraCitera

Om dom frågar dejj va du är förnått så säger du ba att du är sexuell 🙂
Man behöver väll inte sätta lappar på allt??


   
SvaraCitera

Benso alkohol alkohol benso [party]


   
SvaraCitera

pepparkaksgubben:

Jo det kan man visst.

Nej.


   
SvaraCitera

Filixpx:

Om dom frågar dejj va du är förnått så säger du ba att du är sexuell :)Man behöver väll inte sätta lappar på allt??

[love]

Var den du känner för..
Kom i håg;
Du är inte bög bara för du suger av en kille!
Inge fel att testa en gång, gör dig inte mer bög för det!


   
SvaraCitera

känslor går att stänga av men det har sitt pris, bäst är o hitta en annan lösning.


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

är expert på att stänga av dem så ja. :‹

ja detsamma.


   
SvaraCitera

Hmm pärsonligen så är jag son som skiter i vad alla andra tycker om du tänder på killar va med killar om du tänder på tjejer va med dom om du tänder på att knulla toarular så gör de vad man än tycker om så ska man göra det alla har nån lägning som sticker utt som man tycker är lite pinsamt men att tända på både killar och tjejer är fullt normalt de fins nog inte en kille som inte har tänkt på en kille när man har runkat nån gång. Sex och njutning ska va undr bart så man ska göra prisis de man sj vill så strunta i vad din pappa ochh alla andra tycker du är fortfarande samma pärsom oavset va du tycker om


   
SvaraCitera