Aviseringar
Rensa alla

Kan man tvinga någon att bli gammal? Rätt eller fel?


Ämnesstartare

AddeGranberg: Därför att jag bestämmer över mitt liv.

ja det gör du, men det är inget svar på min fråga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

ja det gör du, men det är inget svar på min fråga

Ok, jag tycker 30 känns lagom helt enkelt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Och det anser du ger dig rätten att komma och leka gud? Du är ju fan sjuk!

ja, det gör det. jag vet att folk kan ha för avsikt att vilja dö, men sen ändra sig, och det vet jag av egen erfarenhet. jag känner fler exempel, och jag känner folk som vill dö i dagsläget, och har ingen anledning att tro att samma omständigheter inte kan gälla för dem.
och nej, jag är inte sjuk. inte diagnoserat, för stunden. är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Ok, jag tycker 30 känns lagom helt enkelt. 🙂

ja men varför känns det lagom? men tar det som att du inte har något konkret svar på det. det jag vill säga är att det går att leva ett väldigt bra liv även efter 30.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Åldersmässigt gammal alltså.

jaha. nej, det kan väl ingen tvinga dig till att bli. har du hunnit skaffa familj så är det väl bara tragiskt men de kan inte heller tvinga dig att leva.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja, det gör det. jag vet att folk kan ha för avsikt att vilja dö, men sen ändra sig, och det vet jag av egen erfarenhet. jag känner fler exempel, och jag känner folk som vill dö i dagsläget, och har ingen anledning att tro att samma omständigheter inte kan gälla för dem.
och nej, jag är inte sjuk. inte diagnoserat, för stunden. är du?

Du din jävel, jag bestämmer när jag vill dö, så är det bara. Tror du att du är någon jävla messias eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

ja men varför känns det lagom? men tar det som att du inte har något konkret svar på det. det jag vill säga är att det går att leva ett väldigt bra liv även efter 30.

Jag har varit med om för mycket skit helt enkelt.

Hjärtlös:

jaha. nej, det kan väl ingen tvinga dig till att bli. har du hunnit skaffa familj så är det väl bara tragiskt men de kan inte heller tvinga dig att leva.

Kommer aldrig skaffa mig familj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Jag har varit med om för mycket skit helt enkelt.

tänk hur mycket icke-skit du kan vara med om i resten av dina 30-40 friska år

AddeGranberg: Du din jävel, jag bestämmer när jag vill dö, så är det bara. Tror du att du är någon jävla messias eller?

lugna dig, han har helt rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rätt      


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall:

tänk hur mycket icke-skit du kan vara med om i resten av dina 30-40 friska år
      

Bryr mig inte.

iskall:
       

lugna dig, han har helt rätt.

Så fan heller, JAG bestämmer när JAG vill dö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Du din jävel, jag bestämmer när jag vill dö, så är det bara. Tror du att du är någon jävla messias eller?

vad håller du på med? så jävla fjantiga uttalanden överallt. lägg ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg:

Du din jävel, jag bestämmer när jag vill dö, så är det bara. Tror du att du är någon jävla messias eller?

jag presenterar mig som gud, messias känns begränsande.
och du borde sluta argumentera som ett sånt jävla adhd-mongo med aggressionsproblem, då skulle det kanske bli lättare att ta dig på allvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
rätt      

Alltså va??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag presenterar mig som gud, messias känns begränsande.
ch du borde sluta argumentera som ett sånt jävla adhd-mongo med aggressionsproblem, då skulle det kanske bli lättare att ta dig på allvar.

*spottar dig i ansiktet*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AddeGranberg: Kommer aldrig skaffa mig familj.

nej, då lever du bara så länge du vill det själv. se bara till så att ingen blir beroende av dig i sådana fall.


   
SvaraCitera