Aviseringar
Rensa alla

Kan man vara på bra humör trots att man mår dåligt?


Ämnesstartare

Låter rubriken tala.


   
Citera

Jag är alltid glad fast jag mår dåligt Mycket gladRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stinish:
Jag är alltid glad fast jag mår dåligt Mycket gladRullar ögonen

Hur går det ihop?


   
SvaraCitera

titanicfanatic:

Hur går det ihop?

Jag vet inte... tror bara det handlar om hur jag är som person. En väldigt glad person alltså haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, det kan man


   
SvaraCitera

Man kan ju alltid tänka att.. "varför vara ledsen när det finns så mycket att vara glad över?" Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ät inte bönor på 5 år så ska du se att alla blir gladare xD


   
SvaraCitera

Ja. 


   
SvaraCitera
durga

ja-a då. till exempel när man är halvmanisk av feber eller har suttit uppe för länge och är glad men mår uruselt fysiskt. eller när man är på så bra humör att man tror att man är messias.


   
SvaraCitera

stinish:
Man kan ju alltid tänka att.. "varför vara ledsen när det finns så mycket att vara glad över?" Glad

Dock är det viktigt att få låta sig själv vara ledsen ibland.


   
SvaraCitera

Solomonia:

Dock är det viktigt att få låta sig själv vara ledsen ibland.

Absolut!


   
SvaraCitera

Klart man kan! eller jag iaf! 
Jag är som person en väldigt glad tjej som bara skrattar hela tiden. Så när jag mår piss och är bland folk så är det som att jag gömmer mitt mående för en stund och när jag är ensam så kommer ångesten och gråten i halsen fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
ja-a då. till exempel när man är halvmanisk av feber eller har suttit uppe för länge och är glad men mår uruselt fysiskt. eller när man är på så bra humör att man tror att man är messias.

Menade dock inte fysiskt må dåligt, men ändå. Kanske borde specificerat mer


   
SvaraCitera

Exempelvis... Även om det infaller en period av övervägande dåligt mående så kan man vara glad stundom.

Mående är inte fastklistrat, det är trots allt känslor, det man blir påverkad av ger en ett visst mående. Så även om man är på toppenhumör så kan illa händelser och ting ändra på det måendet till en illa-känsla ibland.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera