Aviseringar
Rensa alla

Kan man vara säker på sin sexuella läggning utan att ha provat annat?


Ämnesstartare

Kan man verkligen det? Tex jag trodde aldrig att jag skulle gilla vissa saker innan jag provade... på samma sätt kan man inte veta om man kommer gilla gay-sex utan att ha provat? 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja. Precis som att man inte behöver äta bajs för att veta att man inte kommer att gilla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Ja. Precis som att man inte behöver äta bajs för att veta att man inte kommer att gilla det.

Den luktar ju illa så du vet på förväg att det kommer smaka äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:

Den luktar ju illa så du vet på förväg att det kommer smaka äckligt.

Och vissa saker tycker man ser äckligt ut, som t.ex gaysex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Och vissa saker tycker man ser äckligt ut, som t.ex gaysex.

Jaså har du kollat på det? Bögporr eller... Mat kan se äcklig ut men ändå vara god. Man kollar ju inte heller på sig själv ur en tredje persons perspektiv när man har sex som man gör i porr.


   
SvaraCitera

håll käften


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore: Jaså har du kollat på det? Bögporr eller... Mat kan se äcklig ut men ändå vara god. Man kollar ju inte heller på sig själv ur en tredje persons perspektiv när man har sex som man gör i porr

Nej, men jag vet ju på ett ungefär hur det ser ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp, jag är stensäker. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon: Och vissa saker tycker man ser äckligt ut, som t.ex gaysex.

Säker på att du inte vill prova?Blink


   
SvaraCitera
Paseo

det borde man väl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:

Nej, men jag vet ju på ett ungefär hur det ser ut.

Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
håll käften

Varför ens skriva i tråden om du ska skriva sånt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man brukar väl bli attraherad eller tänd först innan man vågar prova 🙂 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore: Kan man verkligen det? Tex jag trodde aldrig att jag skulle gilla vissa saker innan jag provade... på samma sätt kan man inte veta om man kommer gilla gay-sex utan att ha provat?

Jag är övertygad att det är fullt möjligt för en heterosexuell att "lära sig" tycka om att ha gaysex, utan att vara av uppfattningen att sexualitet skulle vara en rent kulturell konstruktion. Men jag tror inte det är en så bra idé att ha sex utan att vara kåt i syfte att genom sex försöka utveckla homoattraktion. Jag vet inte riktigt hur man skulle göra, och frågan blir hur som helst större än sex. Det handlar ju ändå på nåt sätt som att öppna ens sinne för det som är vackert och tilltalande i alla människor, och i annat också för den delen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herrschaftsfreiheit:

Jag är övertygad att det är fullt möjligt för en heterosexuell att "lära sig" tycka om att ha gaysex, utan att vara av uppfattningen att sexualitet skulle vara en rent kulturell konstruktion. Men jag tror inte det är en så bra idé att ha sex utan att vara kåt i syfte att genom sex försöka utveckla homoattraktion. Jag vet inte riktigt hur man skulle göra, och frågan blir hur som helst större än sex. Det handlar ju ändå på nåt sätt som att öppna ens sinne för det som är vackert och tilltalande i alla människor, och i annat också för den delen. 

Jag var på ett ställe där alla killar typ visade sig vara kåta på varandra (att ge, inte att få), rätt märkligt. Dom gillade mest tjejer. Fanns också några få riktiga bögar där tydligen


   
SvaraCitera