Aviseringar
Rensa alla

Kan någon förklara?


Ämnesstartare

ohYEA_:

"Visst, men jag saknar din närhet, hoppas det blir snart!" eller nåt

Jag fattar vad du menar, själva anledningen till att jag vill ha kk istället för flickvän är ju egentligen för att slippa bullshitten. Får väl tänka efter nästa gång och bara vara "trevlig".

Men hur tolkade du det här då? Är jag dissad 4ever nu eller är hon bara grinig? [crazy]


   
SvaraCitera

llooll:

Haha, du har väl sett mina andra trådar, jag är inte troll [sad]

Ja okej, tar tillbaka det helt då [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shulululu1:

varför ens låtsas bry sig om läget? fråga bara hej när kan du knulla

För att jag vill veta om det är över eller inte..


   
SvaraCitera

fy fan vad äcklig du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Ja okej, tar tillbaka det helt då [crazy]

Tack [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

fy fan vad äcklig du är.

varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

2) Yes, varsågod, skyll dig själv

Alltså, hon blev upprörd, tog illa vid vad du skrev och tyckte du förtjänade den "tillsägelse" du fick.

Fråga henne inte mer om det.


   
SvaraCitera

llooll:

varför?

vem fan säger "jag behöver min tillfredställelse"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Alltså, hon blev upprörd, tog illa vid vad du skrev och tyckte du förtjänade den "tillsägelse" du fick.

Fråga henne inte mer om det.

Okej, tack! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

vem fan säger "jag behöver min tillfredställelse"

Hon är min kk, hon borde tillfredställa mina krav och jag ska inte behöva tänka på känslor o skit. Så jag sa så.


   
SvaraCitera

llooll:

Jag fattar vad du menar, själva anledningen till att jag vill ha kk istället för flickvän är ju egentligen för att slippa bullshitten. Får väl tänka efter nästa gång och bara vara "trevlig".

hah eh det låter som att du bara vill snacka skit hur som helst utan att tänka dig för? "Trevlig" behöver du väl ändå alltid vara för att kk:t/flickvännen/whatever inte ska känna avsmak mot dig? :p

llooll:

Men hur tolkade du det här då? Är jag dissad 4ever nu eller är hon bara grinig? [crazy]

hon verkade väl sur, men om hon vill fortsätta er relation så tror jag att hon skulle göra det om du hanterar det snyggt nu. hör av dig lite senare eller imorn (ja, du kan nog vänta ett tag..) och kolla hur det är med henne o köra lite smooth talk "sorry babe menade bara att jag ville dunka dig för du e så skön" (ja, jag skojar)
jag har inte haft ett kk inte vet jag hur man ska tolka saker "de" säger/agera......


   
SvaraCitera

llooll:

Hon är min kk, hon borde tillfredställa mina krav och jag ska inte behöva tänka på känslor o skit. Så jag sa så.

jaså, det borde hon? skaffa en jävla sexleksak om du vill ha kravlöst sex. hon är en människa för fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BLODÅDRA:

jaså, det borde hon? skaffa en jävla sexleksak om du vill ha kravlöst sex. hon är en människa för fan.

äh, bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

llooll:

Hon är min kk, hon borde tillfredställa mina krav och jag ska inte behöva tänka på känslor o skit. Så jag sa så.

Nej, ni har ett KK-förhållande och hon gör väl precis vad hon vill och känner för. Du kan alltså inte inkassera vad du vill bara för att du just.. vill.

Sök dig en hora, i så fall.


   
SvaraCitera

llooll:

äh, bullshit

tänk dig för innan du börjar bullshita så kommer det också gå bra [smile] oavsett vad för relation ni har förtjänar personen respekt


   
SvaraCitera