Aviseringar
Rensa alla

Kan ni tänka åt mig, tack?


Ämnesstartare

Finns en kille... Vi har setts några gånger men bara varit ensamma typ 1 (1.5) gång, de övriga ggrna har vi varit med många av hans killkompisar.
Han är ganska tystlåten & verkar uppskatta mitt sällskap och att jag babblar mycket med hans kompisar... Men jag tyckte det blev för mkt så jag föreslog att vi kunde ses ensamma ngn gång och han höll med. Han föreslog att vi skulle ses under veckan, ensamma, men nu plötsligt så tar han tillbaka det för vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på - han vill inte bara sitta och umgås - så han vill att vi ses nästa helg när han ska vara med sina polare... Wtf liksom. Jag vill umgås med han inte hans kompisar... Hade vart en annan sak om han babblade med oss men det händer ju aldrig! Jag sitter och diskuterar religion, politik och liv med hans kompisar 🙁 orkar ej & vill inte att hans kompisar ser mig alltför mkt med hnm när vi inte är tillsammans eller nära.

Kan ni förklara honom för mig. Är han inte intresserad eller?  Ska jag säga till honom att jag inte vill vara för mkt med hans kompisar?


   
Citera
Ämnesstartare

han är ganska omogen och oerfaren. Tror han är oskuld också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till hono att du gärna vill att ni träffas ensamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: säg till hono att du gärna vill att ni träffas ensamma!

är rädd för att han ska bli rädd 🙁 tänk om han inte längre är intresserad... fast vrf vill han ses då liksom.

ska nog göra som du säger, han får tycka vad han vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är nog för nervös för vilja/våga träffa dig själv, drf han inte är med i snacket osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird: han är nog för nervös för vilja/våga träffa dig själv, drf han inte är med i snacket osv

:/ hur länge ska han hålla på såhär då haha nej men... Är inte van vid såhär blyga killar. Det är jag som brukar vara blyg och försiktig men i den här relationen känner jag mig verkligen som en radio, komiker, guide osv. ngn tar initiativ och pratar mkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad gör att du gillar hnm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: :/ hur länge ska han hålla på såhär då haha nej men... Är inte van vid såhär blyga killar

vet inte, du får försöka göra något åt det, t.ex. prata med honom, eller vänta på att det går över av sig sj :PPPpppPp eller ge upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: vad gör att du gillar hnm?

Han är jättesnäll och omtänksam, gillar att han är lugn och lång. Det är nog allt 😀 men vill som sagt inte ha ngt långvarigt, vill bara ha kul 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whaddup bird: vet inte, du får försöka göra något åt det, t.ex. prata med honom, eller vänta på att det går över av sig sj :PPPpppPp eller ge upp

han sa nyss att han ville vara med mig+kompisarna för att jag verkade ha det trevlig förra gången... Eh.. Låter lite som att han är extra korkad eller bara kmr med ursäkter 😀 eller så har han kasst sjförtroende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Han är jättesnäll och omtänksam, gillar att han är lugn och lång. Det är nog allt 😀 men vill som sagt inte ha ngt långvarigt, vill bara ha kul 🙂

tycker att du ska berätta för hnm att du uppskattar hans sällskap och föreslå igen att ni ska ses ensamma 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

han sa nyss att han ville vara med mig+kompisarna för att jag verkade ha det trevlig förra gången... Eh.. Låter lite som att han är extra korkad eller bara kmr med ursäkter 😀 eller så har han kasst sjförtroende.

ja, kasst självförtroende, han tror det kanske blir för tråkigt med bara honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ja, kasst självförtroende, han tror det kanske blir för tråkigt med bara honom

aa.. får visa att han har fel då 🙂

cuzIcan: tycker att du ska berätta för hnm att du uppskattar hans sällskap och föreslå igen att ni ska ses ensamma 🙂

låter som en bra idé 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: låter som en bra idé 🙂

eftersom han är blyg och så och verkar ha lågt självförtroende kan han nog behöva en push och få höra att han är uppskattad 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan: eftersom han är blyg och så och verkar ha lågt självförtroende kan han nog behöva en push och få höra att han är uppskattad 🙂

Tumme uppTumme upp det värsta vore dock om jag itne uppskattade honom hehe man vet ju aldrig, skenet bedrar oftaSöt men tror han kmr förtjäna uppskattning 😀


   
SvaraCitera